مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: ۱۱۹ پرونده تخلف به ارزش ۳۵۴ میلیارد ریال تشکیل شده که بیشتر تخلفات گران فروشی، عرضه خارج از شبکه و نبود درج قیمت مرغ بوده است.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 10 June 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با بیان اینکه مرغ باید با قیمت مصوب در بازار عرضه شود و عرضه مرغ خارج از قیمت مصوب، تخلف است، گفت: با نظارتی که بر بازار مرغ صورت گرفته تاکنون دو هزار و ۴۳۱ مورد بازرسی انجام و ۱۱۹ پرونده تخلف به ارزش ریالی ۳۵۴ میلیارد و ۸۲۹ میلیون تشکیل شده که بیشتر تخلفات گران فروشی، عرضه خارج از شبکه و درج نکردن قیمت مرغ بوده است.

مرتضی شریفی، اظهار کرد: مردم استان فارس می‌توانند تخلفات بازار مرغ را از طریق شماره.‌های ۱۲۴و۰۷۱۳۲۱۷۲۰۲۰ و در خصوص سایر کالا‌ها موارد تخلف را به سامانه ۱۲۴اطلاع رسانی کنند.
شریفی با بیان اینکه به منظور نظارت بر عملکرد پاسخگویی دستگاه‌های متولی بازار تیم‌های بازرسی ویژه تشکیل شده است، گفت: باتوجه به تولید مطلوب مرغ در استان و داشتن رتبه دوم کشوری امیدواریم مشکلی در خصوص عرضه مرغ نداشته باشیم و این نافی نظارت ویژه بر بازار مرغ و برخورد قاطع با متخلفان نخواهد بود و با مکاتباتی که با فرمانداران صورت گرفته این موضوع تأکید شده است.

برچسب ها: تخلف ، بازار مرغ ، جریمه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار