شهردار شیراز با اشاره به افتتاح فاز یک خط ۲ مترو تا پایان امسال گفت: ادامه این خط از میدان آزادی تا کلبه سعدی در نیمه نخست سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۰۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ 10 June 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: شهردار کلان‌شهر شیراز در نشست با مشاورین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) گفت:یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری، تسریع درروند اجرای خطوط مترو به‌ویژه خط ۲ است که فاز یک آن به بهره‌برداری رسیده و ادامه این فاز باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.
محمدحسن اسدی با تأکید بر برنامه زمان‌بندی تکمیل خط ۲ به‌صورت کامل در فاز‌های ۱ و ۲ گفت: سازمان حمل‌ونقل ریلی امروز این برنامه زمان‌بندی را به شرکت پیمانکار ارائه کرد.

شهردار شیراز به اجرای عملیات باقیمانده فاز یک خط ۲ و بهره‌برداری از آن تا پایان امسال ابراز امیدواری کرد: ادامه این خط از میدان آزادی تا کلبه سعدی در نیمه نخست سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری برسد.
این مدیر ارشد شهری بابیان اینکه یکی از مطالبات اصلی مردم بحث حمل‌ونقل ریلی است، اظهار امیدواری کرد: برنامه‌های زمان‌بندی خط ۲ به طول حداقل ۱۵ کیلومتر را به بهره‌برداری کامل برسانیم و خط ۳ را طی ۲تا ۳ سال آینده به نقطه مطلوبی برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار