جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۳۱۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در شهرستان لارستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳ 10 June 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: در جهت مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی لارستان با اقدامات فنی و تخصصی از ورود یک محموله سنگین مواد مخدر به محدوده این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس، به محور مواصلاتی لارستان-گراش اعزام و سواری پراید متعلق به قاچاقچیان را هنگام تردد شناسایی و دستور ایست می‌دهند که راننده بدون توجه اقدام به فرار می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه راننده خودرو را رها و متواری می‌شود، تصریح کرد: ماموران پلیبس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند در بازرسی از این سواری ۳۱۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را کشف کنند.

سردار ملک‌زاده با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد، گفت: مواد مخدر به عنوان یک معضل خانمان‌سوز زندگی را به کام بسیاری از خانواده‌ها تلخ کرده و پلیس سعی می‌کند مثل همیشه با دستگیری سوداگران مرگ، از آلوده شدن جوانان به این معضل پیشگیری کند.

برچسب ها: کشف ، تریاک ، لار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار