شورای شهر اردبیل در نود و هشتمین جلسه رسمی خود در تجلیل از چهره ماندگار مداحی و مرثیه‌سرای عالم اسلام سلیم موذن‌زاده اردبیل مصوب کرد که قطعه زمینی در شهرک الهیه اردبیل به وی اهدا شود.
کد خبر: ۱۲۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱ 29 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نود و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل درحالی امشب در سالن جلسات شورای شهر اردبیل برگزار شد که نائب رئیس شورای شهر اردبیل از شهردار اردبیل به خاطر انتخاب مناسب در استفاده از ظرفیت سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد در جمع‌آوری زباله‌ها و پسماندهای شهری در روز تاسوعا و عاشورای حسینی و همراهی آنها با دستجات عزاداری در بهبود سیمای شهری قدردانی کرد.

لیلا تقوی، طرح پاکبان محرم را از طرح‌های مناسب و ابتکاری ماندگار در استفاده از ظرفیت‌های نهادهای غیردولتی توصیف کرد و گفت: حرکت پاکبانان محرم در مسیر عزاداری و جمع‌آوری زباله رضایتمندی مردم را نیز به همراه داشت و انتظار می‌رود در مناسبت‌های دیگر نظیر دهه فجر نیز چنین حرکت‌ها ادامه پیدا کند.

پیش‌بینی 100 میلیون تومان اعبتار از سوی شورا و شهرداری برای پیشگیری از اعتیاد

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه به تفاهمنامه اخیر شورا و شهرداری با ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در همه بندهای این تفاهمنامه وظایف و فعالیت‌های شورا و شهرداری کاملا مشخص شده و یکی از تکالیف و وظایف شورا و شهرداری اهتمام به امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سال‌جاری است.

حسین افسانه ادامه داد: در همین راستا بیش از 100 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده که انتظار می‌رود با تخصیص این منابع اقدامات مناسب در کاهش آسیب‌های اعتیاد انجام شود.

وی به برخی از بندهای این تفاهمنامه نظیر افتتاح 5 میلیون تومان اعتبار برای جمع‌آوری زنان معتاد اشاره کرد و گفت: تهیه مکان مناسب برای برگزاری جلسات، انجام تبلیغاتی محیطی و موثر در فضاهای عمومی شهر و مهم‌تر از همه برخورد با معتادان متجاهر در سطح شهر از جمله مفاد این تفاهمنامه است که اعضای شورای شهر در این زمینه دغدغه‌هایی دارند که به شهردار اردبیل مطرح شده است.

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی شورای شهر اردبیل بیان کرد: یکی دیگر از دغدغه‌های ما امضای این تفاهمنامه مابین شهرداری و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بود که قطعا بستری را فراهم خواهد کرد تا امر پیشگیری از اعتیاد و جلوگیری از برخی آسیب‌‌ها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در ادامه این جلسه با پیشنهاد شهرداری اردبیل و نظر مساعد اعضای شورای شهر قطعه زمینی مسکونی در شهرک الهیه اردبیل به پیرغلام حسینی و مداح عالی مقام جهان اسلام سلیم موذن‌زاده به عنوان هدیه از سوی شورای شهر و شهرداری واگذار شد، به طوری که اعضای شورای خواستار برگزاری مراسم تجلیل باشکوه از این چهره فاخر و بین‌المللی شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار