نمایشگاه بهاره در پنج سالن محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شیراز برپا شده است.در این نمایشگاه بیش از 900 غرفه برای عرضه کالاهای اساسی شامل مواد غذایی، آجیل و خشکبار، شیرینی و گوشت مرغ و گوشت قرمز، کیف و کفش و پوشاک و سایر کالاهای مورد نیاز و 20 غرفه به منظور عرضه اقلام تنظیم بازاری در نظر گرفته شده است.نمایشگاه بهاره شیراز تا 27 اسفند از ساعت 16 تا 21 دایر است.
کد خبر: ۱۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱ 10 March 2015
نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در شیراز آغاز به کار کرد.
رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان فارس امروز گفت: این نمایشگاه با هدف کمک به تثبیت قیمت‌ها و در راستای اجرای طرح تنظیم بازار و کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و حمایت توام از تولیدکننده و مصرف‌کنندگان برگزار می‌شود.
عرب افزود : در این نمایشگاه بیش از 900 غرفه برای عرضه کالاهای اساسی شامل مواد غذایی، آجیل و خشکبار، شیرینی و گوشت مرغ و گوشت قرمز، کیف و کفش و پوشاک و سایر کالاهای مورد نیاز و 20 غرفه به منظور عرضه اقلام تنظیم بازاری در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه نمایشگاه بهاره در پنج سالن محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شیراز برپا شده است گفت: برای تسهیل دسترسی ، عرضه کالاهای مختلف در سالن‌ها به شکل اختصاصی انجام می‌شود.
رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان فارس افزود :‌ قیمت کالاهای سبد مصرفی خانوار از جمله گوشت، مرغ و برنج بین 10 تا 15 درصد ارزان‌تر از واحدهای سطح شهر است که مردم نیز به راحتی بتوانند مایحتاج شب عید خود را تامین کنند.
در این نمایشگاه قیمت مصوب گوشت مرغ کیلویی 7650 تومان ، مرغ منجمد 5500 تومان و گوشت قرمز 24000 تومان است.
وی افزود : بازرسان نیز به صورت روزانه بر قیمت ها و کیفیت اجناس نظارت دارند و در اسرع وقت به شکایات مردم رسیدگی می کنند.
عرب افزود : تمامی کالاها پیش از آغاز به کار نمایشگاه توسط بازرسان اتاق اصناف ، تعزیرات و مرکز بهداشت به لحاظ کیفی و قیمتی پلمپ شده و مردم می‌توانند نمونه پلمپ شده را با کیفیت و قیمت کالایی که خریداری می‌کنند، مقایسه کنند.
نمایشگاه بهاره شیراز تا 27 اسفند از ساعت 16 تا 21 دایر است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی محمد قناعتیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
اگر نظا رت شود خیلی خوب است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار