مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس جزئیات حکم های صادره از سوی تعزیرات حکومتی این استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۶۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸ 09 January 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا: علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در مورد آخرین پرونده های رسیدگی شده در این استان گفت: با تشکیل پرونده مبنی بر قاچاق تعداد 13 دستگاه خودروی خارجی گران قیمت از نوع بی ام و و پورشه در شهرستان شیراز شعبه بدوی تخصصی ویژه قاچاق کالا و ارز این استان پس از بررسی مدارک، قاچاق خودرو را محرز تشخیص داد.

وی افزود: علاوه بر ضبط خودروها، متخلف اصلی پرونده به پرداخت 11 میلیارد و 715 میلیون و 824 هزار تومان در حق صندوق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در مورد پرونده قاچاق دیگری اظهار کرد: با تشکیل پرونده قاچاق 340 گوشی تلفن همراه برند آیفون جاسازی شده در یک کامیون کشنده حامل روغن خوراک، رئیس شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان پس از استعلام از گمرک جمهوری اسلامی ایران، متخلف را به پرداخت جمعا بیش از هفت میلیارد و سیصد میلیون ریال (4 میلیارد و نهصد میلیون ریال معادل ارزش ریالی محموله و پرداخت مبلغ 2 میلیارد و چهارصد میلیون ریال معادل ارزش ریالی خودروی حامل) محکوم کرد.

وی افزود: در پرونده دیگری فردی که قصد وارد کردن مقادیری طلای قاچاق خریداری شده از امارات را داشت در فرودگاه شهید دستغیب شیراز بازداشت و پس از تشکیل و بررسی پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی حکم به ضبط کالا و پرداخت جزای نقدی 540 میلیون ریالی صادر شد.

مبشری همچنین از معدوم‌سازی آبمیوه‌های قاچاق در این استان خبر داد و گفت: پرونده آبمیوه‌های خارجی قاچاق جاسازی شده در یک دستگاه وانت نیسان در محور لار نیز توسط شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان جهرم مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: متخلف به پرداخت جریمه نقدی به میزان 530 میلیون ریال در حق دولت محکوم شد و بنا به گزارش و دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر اینکه آبمیوه های کشف شده قابلیت مصرف انسانی را ندارد، حکم به معدوم‌سازی این محموله نیز صادر و اجرا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار