کد خبر: ۱۶۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴ 17 January 2016
رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یکی از مدعیان اصلی صعود به مرحله بعدی لیک دسته دو کشور است.

محمد حبیبی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: گچساران همیشه یکی از شهرستان‌های فعال در عرصه ورزش به ویژه مناطق نفتخیز جنوب بوده است.

وی با بیان اینکه فوتبال از دیرباز در گچساران رونق داشته است، افزود: طی سال‌های بعد از انقلاب فوتبال گچساران از رشد کمی و کیفی خوبی برخوردار بود و در برهه‌های لیگ‌های محتلف دسته یک، دو و سه نیز در این شهر برپا بود.

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به رشد و توسعه ورزش به ویژه فوتبال در صنعت نفت تصریح کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یکی از تیم‌های مطرح در صنعت نفت کشور بوده که طی چند سال اخیر برنامه‌ریزی‌های خوبی در راستای صعود این تیم به لیگ برتر شده است.

حبیبی‌نژاد با اشاره به شرایط کنونی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیان کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با وجود زمان کم برای آماده‌سازی و انتخاب سرمربی به تدریج از شرایط خوبی برخوردار شد.

وی با بیان اینکه دلیل کسب نتایج نه چندان مطلوب در هفته‌های نخست عدم هماهنگی و زمان کم آماده‌سازی تیم بود، گفت: درایت و تعصب مربی و بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران پس از هفته پنجم لیگ دسته دو شرایط تیم را بهتر و روان‌تر کرد.

حبیبی‌نژاد با بیان اینکه هم‌اکنون تیم نفت و گاز گچساران شرایطی آرمانی و خوب دارد، عنوان کرد: تلاش بازیکنان جوان، بومی و تقویتی نفت گچساران این تیم را به صدر جدول رسانده است تا یکی از مدعیان اصلی صعود به مرحله بعدی لیگ دسته دو باشد.

وی ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، مدیر منابع انسانی و رئیس ورزش قهرمانی نفت به دلیل حمایت از تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: انتظار حمایت مستمر مدیران نفتی از تیم فوتبال نفت و گاز گچساران وجود دارد زیرا در شرایط کنونی و وضعیت مطلوب تیم امید برگزاری جشن صعود در ورزشگاه نفت گچساران دور از دسترس نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار