با صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی
تیم کاله جوان با برتری مقابل مهمان کرمانی خود و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی در اندیشه حضور در لیگ برتر والیبال کشور است
کد خبر: ۱۷۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 10 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، لیک دسته نخست باشگاه‌های کشور به میزبانی این شهرستان در سالن پهلوان مهدی تولکی محمودآباد بین دو تیم کاله جوان و لاستیک بارز کرمان برگزار شد.

بازی سوم مرحله یک هشتم پلی‌اف لیگ دسته نخست والیبال کشور بین دو تیم کاله جوان مازندران و لاستیک بارز کرمان برگزار شد و  تیم کاله جوان با پیروزی سه بر یک مقابل حریف به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت تا در راه رسیدن به لیگ برتر راه خود را هموارتر کند.

ست نخست این دیدار با نتایج (25 ـ 17) در یک بازی هماهنگ و خوب به سود کاله جوان به‌ پایان رسید.

ست دوم (20 ـ 25) تیم لاستیک بارز کرمان به خود آمد و همچون کرمان تیم میزبان را غافل‌گیر کرد و برنده این ست سد.

ست سوم تیم کاله جوان که خطر را حس کرده بود در یک نمایش عالی و بازی زیبا که تماشاگران را به وجد آورده بود توانست با نتیجه (25 ـ13) برتری برسد تا خیالش در ادامه بازی آسوده‌تر شود.

ست چهارم که با نتیجه (25 ـ 21) به سود کاله پایان یافت در این ست هم میزبان تا امتیاز 10 جلو بود که کرمانی‌ها با سخت‌کوشی توانستند امتیاز 16 را به دست آورند و صاحب وقت استراحت فنی دوم شوند و در ادامه مسابقه دو تیم با بازی پایاپای جلو رفتند که کاله جوان در امتیازهای پایانی با چند سرویس خوب و دفاع عالی توانست به امتیاز 25 برسد و برنده این ست و پیروز کلی بازی شود.

تیم کاله با این برد به مرحله یک چهارم صعود کرد تا در روز یک‌شنبه 25 بهمن در محمودآباد میزبان تیم پدافند رعد اصفهان در دور رفت این مرحله شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار