مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری شیراز از افزایش پارکینگ های ترافیکی موقت ویژه نوروز ۹۵ خبر داد و گفت: برای ایام نوروز طرح ترافیکی اطراف حرم مطهر برقرار خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷ 16 February 2016
تابناک فارس به نقل از شبستان:محمد فرخ زاده، مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری شیراز امروز (27بهمن) در جمع خبرنگاران از افزایش پارکینگ های ترافیکی موقت ویژه نوروز 95 خبر داد و گفت: برای ایام نوروز طرح ترافیکی اطراف حرم مطهر برقرار خواهد شد که اطلاعات آن پس از تصویب از طریق رسانه ها به اطلاع عمومی می رسد.

وی با اشاره به اینکه پارکینگ پردیس با ظرفیت 400 خودرو ویژه بازدید کنندگان باغ ارم در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی است، اضافه کرد: اطراف آرامگاه سعدی شیراز نیز پنج پارکینگ با ظرفیت 800 خودرو وجود دارد.

فرخ زاده با یادآوری این مطلب که اطراف حرم مطهر 20 پارکینگ با ظرفیت چهار هزار خودرو در نظر گرفته شده است، افزود: در مجموع 152 پارکنیگ با ظرفیت 26 هزار و 2 خودرو وجود دارد که برای 6 هزار و 285 خودرو دیگر نیز پارکینگ موقت برای نوروز 95 ایجاد می شود.

این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که قبل از نوروز بنا نداریم عملیات های عمرانی انجام شود و 20 چهارراه عملیات عمرانی دارند که بعد از نوروز کار آن آغاز می شود، یادآور شد: برای نوروز 95، خط دوم خیابان تازه تعریض شده هجرت به بهره برداری می رسد.

وی با تاکید بر اینکه اطراف مجتمع های گردشگری با مشکل پارکینگ مواجه هستیم، تاکید کرد: شیراز به عنوان شهر خوانا تبدیل می شود که مسافرین می توانند با استفاده از تابلوهای راهنما مسیر خود را پیدا کنند و برای نیل به این هدف 2 هزار مترمربع تابلو راهنما در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار