دبیر شورای مرکزی خانه مطبوعات فارس از برگزاری کارگاه تخصصی با عنوان «روزنامه نگاری از سر تا پباز» با حضور استاد محمود مختاریان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 04 April 2015

تابناک فارس به نقل از خانه مطبوعات:دهقان در ادامه به تشریح جزئیات کارگاه آموزشی «روزنامه نگاری از سیر تا پیاز!» پرداخت و گفت: این کارگاه در هفته پایانی فروردین ماه با حضور استاد محمود مختاریان استاد دانشگاه علامه طباطبایی و مدرس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: خبرنگاران و عکاسان خبری مخاطبان اصلی این کارگاه آموزشی هستند اما شرکت در آن را به گرافسیت های مطبوعاتی نیز پیشنهاد می کنیم.

دبیر شورای مرکزی خانه مطبوعات فارس،مدیریت اخبار، مبانی فتوژورنالیسم و گرافیک رسانه ای از سرفصل های اصلی این کارگاه اعلام و خاطرنشان کرد: علاقمندان تا ۲۰ فروردین ماه فرصت دارند برای ثبت نام در این کارگاه اقدام کنند. هزینه شرکت در کارگاه «روزنامه نگاری از سر تا پباز» برای اعضای خانه مطبوعات ۳۰هزار تومان و برای علاقمندان آزاد -صرفا دانشجویانرشته های خبرنگاری و مدیران و کارکنان روابط عمومی نهادها- ۷۰هزار تومان است. (کسانی که هنوز موفق به عضویت در خانه مطبوعات نشده اند از طریق همین سایت می توانند به آسانیثبت نام کنند)

دهقان تاکید کرد: با توجه به تاکید استاد این کارگاه، ظرفیت ورک شاپ تنها ۴۰ نفر است که طبیعتا اولویت با کسانی خواهد بود که زودتر فرآیند ثبت نام را از طریق سایت خانه مطبوعات فارس به آدرس www.fpressh.ir کامل کنند.

گفتنی است، محمود مختاریان از پیشکسوتانی است که ۳۵ سال در روزنامه‌ها و مجلات مختلف از جمله روزنامه ایران و ۴ روزنامه خارجی فعالیت کرده است. او علاوه بر فعالیت در روزنامه، به تدریس در دانشگاه تهران و علامه طباطبایی و مرکز آموزش رسانه‌های وزارت ارشادمشغول است. مختاریان همچنین داوری جشنواره مطبوعات در سال‌های متوالی، ‌داور جشنواره روابط عمومی‌های برتر و… را بر عهده داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار