‌مدیرکل راه و شهرسازی لرستان
شهرام ملکی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: امسال از تغییر کاربری 25 هکتار از اراضی استان جلوگیری کرده ایم وپیگیر فسخ قرارداد بعد از ارسال اظهارنامه فسخ برای محاکم قضایی بوده‌ایم که حدود 12 هکتاربوده و بیشتراین موردهم در شهرستان بروجرد بوده است.
کد خبر: ۱۹۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 09 March 2016

به گزارش تابناک لرستان،شهرام ملکی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: امسال از تغییر کاربری 25 هکتار از اراضی استان جلوگیری کرده ایم.

ملکی افزود: امسال در بعضی از شهرستان‌ها مانند پلدختر و نورآباد جلوگیری از تغییر کاربری حدود 25 هکتار از اراضی استان جلوگیری شد

وی عنوان کرد: همچنین پیگیر فسخ قرارداد بعد از ارسال اظهارنامه فسخ برای محاکم قضایی بوده‌ایم که حدود 12 هکتاربوده و بیشتراین موردهم در شهرستان بروجرد بوده است.

ملکی با بیان اینکه به منظور جلوگیری از زمین‌خواری و حفاظت از زمین جلساتی با اداره کل منابع طبیعی، اطلاعات استان و شهرداری خرم‌آباد داشته‌ایم، تصریح کرد: خوشبختانه اداره کل اطلاعات مدیریت خوبی در این زمینه داشته است و با دستور مؤکدی که مقام معظم رهبری در ابتدای سال داشتند، تمامی دستگاه‌های متولی در زمینه جلوگیری از زمین‌خواری و کوه‌خواری اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

وی اظهارداشت: کوه‌خواری یک پدیده جدید و شومی است که در اراضی دولتی اتفاق می‌افتد و در این راستا اداره کل اطلاعات استان روی این موضوع برنامه‌ای جدی داشته است.

شهرام ملکی با بیان اینکه یکی از نقاط ضعف ما در استان عدم انتقال اسناد از اداره کل منابع طبیعی به راه و شهرسازی است، اشاره کرد: در همین راستا صورت مستمر هر دو هفته یکبار جلسات متعددی رابرگزار می‌ کنیم تا این اسناد به اداره ثبت انتقال و در آنجا نگهداری شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار