مدیرکل دادگستری لرستان
جعفر بدری رییس کل دادگستری لرستان گفت: لرستان به دلیل برخورداری از اراضی مناسب همواره مورد طمع سودجویان بوده و هست، بر همین اساس مبارزه جدی با زمین‌خواران و متصرفان منابع ملی و طبیعی در مناطق مختلف استان در دستور کار است.
کد خبر: ۱۹۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶ 09 March 2016


به گزارش تابناک لرستان، جعفر بدری رییس کل دادگستری لرستان در جلسه شورای اداری بخش سپیددشت، گفت: لرستان به دلیل برخورداری از اراضی مناسب همواره مورد طمع سودجویان بوده و هست، بر همین اساس مبارزه جدی با زمین‌خواران و متصرفان منابع ملی و طبیعی در مناطق مختلف استان در دستور کار است.

بدری با اشاره به کاهش 19 درصدی جرائم، عنوان کرد: امروزه هم مسئولین و هم شوراها و بخشداری‌ها و دهیاری‌ها باید مبارزه جدی خود را با متصرفان و متجاوزین اراضی دولتی و ملی و طبیعی انجام دهند.

وی یادآورشد :همه باید تحت لوای قانون عمل کنند. لذا عمل به قانون وظیفه همه مردم و مسئولین است.

بدری عنوان کرد: احقاق حقوق مردم در عین حالی‌که مشکل می‌نماید لیکن در زمان حصول بسیار لذت‌بخش است، خدمت بی‌منت قطعا" یکی از تاکیدات ما بر کارکنان و قضات مجومه قضایی استان بوده و خوشبختانه تا حدود زیادی تحقق یافته است، البته کمبود نیروی انسانی و مالی و همچنین شرایط سخت کاری با تحقق خدمت‌گذاری بی‌منت و احقاق حقوق مردم کمتر در انگیزه کارکنان تاثیر می‌گذارد، قطعا" اجرای این‌گونه خدمت‌گذاری‌ها در نظر خدای متعال محفوظ بوده و موجب اعتماد عمومی به دستگاه قضایی خواهد شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه فعالیت معاونت‌های فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم در سنوات اخیر موجب کاهش آمار جرایم شده و قانون‌مداری مردم ارتقاء یافته است و این یک هدف بزرگ در دستگاه قضایی است و نوید جامعه‌ای سالم و قانون محور را می‌دهد.

بدری با یادآوری بحث انتخابات در استان، تصریح کرد: این دوره از انتخابات با مشارکت حداکثری لرستانی‌ها همراه بوده است و متضمن عزت و اقتدار کشور در سطح داخلی و خارجی است حضور پرشور مردم در پای صندق‌های رأی آن هم تا ساعاتی از شب مشتی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام و انقلاب بود و امید است که نمایندگان منتخب مردم قدر واقعی مردم را بدانند و برای عمران و آبادانی کشور شبانه روز فعالیت کنند.

رئیس کل دادگستری لرستان همچنین با اشاره به بسترهای مناسب گردشگری درلرستان خاطرنشان کرد: وجود بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری فرصت مناسبی است که تکرار نخواهد شد.

وی هدف اصلی صنعت گردشگردی و سرمایه‌گذاری را ایجاد رفاه مردم منطقه دانست وگفت: مضاف براینها لرستان در رتبه ممتاز امنیتی در کشور قرار دارد. وبرای توسعه صنعت گردشگری مناسب است.

جعفر بدری در پایان گفت: استان سرسبز لرستان با وجود جاذبه‌های باستانی و تاریخی بی‌نظیر و منابع آبی، خاکی، منابع سنگ، جنگل و مراتع و .... منطقه‌ای با پتانسیل بالاست و مسئولان باید با برنامه‌ریزی مناسب از این امکانات به نفع خود مردم منطقه استفاده کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار