فرماندار کلاردشت
فرماندار کلاردشت با بیان اینکه بسیاری از کوه‌خواری، دریاخواری و زمین‌خواری‌ها را مدیران انجام داده‌اند، گفت: برخی احکام تخریب و رفع تصرف آماده اجراست.
کد خبر: ۱۹۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲ 12 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، ایوب صالحی با اشاره به اصلاح برخی قوانین غیربازدارنده، گفت: اگر بخواهیم قوانین غیربازدارنده در گذشته را درباره حفاظت از منابع ملی و زمین‌خواری اصلاح کنیم، مهم‌تر عامل اصلاح ما مدیران است.

وی با طرح سوالی، گفت: تعدادی حکم تخریب و رفع تصرف آماده اجراست، اما اجرا نمی‌شود و نمی‌دانیم آیا پشت این ماجرا کسی هست که مانع می‌شود، امیدوارم این طور نباشد و شاهد اجرای احکام صادره باشیم.

فرماندار کلاردشت با اشاره به طرح خروج دام از جنگل گفت: به بهانه خروج دام از جنگل به جنگل خیانت شد.

وی گفت: برخی‌ها به دامداران در جنگل پایین‌دست، در ازای تعداد دام‌هایشان زمین دادند، که بسیاری از آنها دامدار نبودند و زمین‌ها نه تنها مورد استفاده دامداری قرار نگرفت بلکه به تهرانی‌ها فروخته شد.

صالحی با بیان اینکه در اقدام خروج دام واگذاری اراضی جنگلی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: با این اقدام نه جنگل آزاد شد و نه دامدار اصلی به حقش رسید.

وی درباره زمین 100 هکتاری سازمان زندان‌های کشور گفت: حدود 100 هکتار از زمین ملی در زمان شاه به آقایی به نام مس‌فروش واگذار شد بعد از انقلاب این زمین مصادره شد و سر از سازمان زندان‌های کشور در آورد و حالا سازمان زندان‌ها می‌خواهد این زمین را بفروشد، وقتی هم به فروش رفت در آن ساخت و ساز می‌شود که این اقدام فاجعه است.

فرماندار کلاردشت بیان کرد: در نامه‌ای از رئیس قوه قضائیه خواسته‌ایم این زمین ملی اعلام شد تا به صورت پارک در اختیار مردم و گردشگران قرار گیرد.

صالحی درباره مناقصه گردشگری کلاردشت، تصریح کرد: مردم کلاردشت همه زمین‌های خود را فروخته‌اند و شده‌اند سرایدار 12 هزار ساختمان و ویلای تهرانی‌ها، بنابراین شهرستان باید به صورت صنعت ویژه گردشگری دیده شود.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار