جوان "منوجاني" كه براي راضي كردن خانواده دختر محبوبش خود را پليس معرفي كرده بود، سرانجام لو رفت و دستگير شد.
کد خبر: ۲۱۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 11 April 2016

به گزارش پایگاه خبری نیرو انتظامی جوان "منوجاني" كه براي راضي كردن خانواده دختر محبوبش خود را پليس معرفي كرده بود، سرانجام لو رفت و دستگير شد.

جواني بيكار دلباخته دختري در شهرشان بود. آن ها در منوجان، يكي از شهرستان هاي كوچك جنوبي استان كرمان زندگي مي كردند اما اين شرايط اجتماعي و جغرافيايي نيز باعث نمي شد كه خانواده ها شرايط را براي ازدواج آنان آسان بگيرند.

پسر كه خود را شيفته ي دختر محبوبش مي ديد سرانجام دل را به دريا زد و به خواستگاري وي رفت. شب خواستگاري اما كار بر وفق مراد پيش نرفت و پس از آن كه خانواده دختر از بي كار بودن وي مطلع شدند او را جواب كردند و وي با دلي شكسته به خانه بازگشت.

در ذهنش مدام به دنبال ميانبري براي رسيدن معشوقش بود. بايد سريعا كار آبرومندي با جايگاه اجتماعي خوبي براي خود دست و پا مي كرد. در همين فكرها بود كه ناگهان جرقه اي در ذهنش زده شد. تصميم گرفت تا با تهيه لباس پليس خود را پرسنل نيروي انتظامي جا بزند و از اين راه به هدف اش برسد.

پسر جوان لباس نظامي خريد و در اطراف خانه دختر محبوبش با ماشين شخصي گشت مي زد و جلوي خانواده معشوقش اين گونه وانمود مي كرد كه به سر كار رفته و امروز ديگر آن جوان بيكار نيست و تبديل به يك افسر با شخصيت شده كه خانواده همسر آينده اش مي توانند به وي افتخار كنند.

جوان خام اما دلباخته، تمام رفتاري كه از پليس در طول عمرش ديده بود را در محله پياده مي كرد، به بر هم زنندگان نظم و امنيت تذكر مي داد و براي آن ها خط و نشان مي كشيد تا اين كه سرانجام پدر دختر به رفتار هاي او شك كرد و با پليس 110 تماس گرفت.

با ارائه مشخصات پسر جوان به ماموران انتظامي منوجان مشخص شد كه فرد پليس قلابي است كه از لباس و عنوان پرسنل نيروي انتظامي سو استفاده كرده است. از اين جوان در عمليات ماموران انتظامي اين شهرستان در حالي كه به گشت زني خيالي مشغول بود دستگير شد و به مقامات قضائي تحويل داده شد.

برچسب ها: پلیس نما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار