فرماندار ویژه جهرم از تخصیص 5 میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به بخش صنعت در این شهرستان پس از گشایش اعتبار در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۲۱۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 18 April 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:علیرضا صحراییان بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید خود از ظرفیت‌های شهرک صنعتی این شهرستان و بررسی برخی مشکلات صنعتگران در این مجتمع صنعتی که با حضور برخی مسئولان مرتبط با زیرساخت‌های مرتبط و بانک‌های عامل انجام شد از تخصیص 5 میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به بخش صنعت در جهرم پس از گشایش اعتبار در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: در سالی که به‌نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری شده است تمام بدنه مدیریتی این شهرستان راهی جز حمایت عملی از صنعت ندارند.

وی خواستار برطرف شدن بعضی از کمبودها و مشکلات صنعتگران در مدت‌زمان کوتاه شد و بیان داشت: هیچ توجیهی برای کند شدن شتاب این شهرستان در راستای ایجاد اشتغال پذیرفتنی نیست و اگر با مجوز ارگان دولتی شغلی برای جوان متخصص جهرمی راه افتد باید کار تا آخر توسط رئیس آن ارگان در جهرم پیگیری شود.

صحراییان در این بازدید پس از شنیدن مشکلات صنعتگران از نماینده شهرک‌های صنعتی جهرم خواست به‌صورت هفتگی گزارشی از اقدامات انجام‌شده که در این بازدید مصوب می‌شود را به فرمانداری برای انعکاس به مدیران استانی آماده کند.

معاون استاندار فارس در پایان اقتصاد مقاومتی را فقط با سردادن شعار در سال جاری بی‌معنا عنوان کرد و گفت: رهبری معظم در پیام ابتدای امسال راه یک‌ساله را نشان دادند و آن چیزی جز اقدام عاقلانه همراه با عمل جهادی نخواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار