وزیر صنعت معدن و تجارت عصر امروز در حاشیه بازدید از شهرک بزرگ صنعتی شیراز در جمع خبرنگاران گفت: تمام تلاش ما جلوگیری از صادرات مواد خام است که به طور حتم با افزایش سرمایه گذاری این اتفاق نخواهد افتاد .
کد خبر: ۲۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱ 11 April 2015
به گزارش تابناک فارس،وزیر صنعت معدن و تجارت ،‌ از اهتمام ویژه دولت برای جذب سرمایه گذار در حوزه صنعت خبر داد .
وزیر صنعت ، معدن و تجارت عصر امروز در حاشیه بازدید از شهرک بزرگ صنعتی شیراز در جمع خبرنگاران گفت : دولت تدبیر و امید برنامه مشخصی در جهت رفع مشکلات صنایع دارد که امروز در حال اجرایی کردن آن هستیم .
محمدرضا نعمت زاده با اشاره به این که دولت برای جذب سرمایه گذار در حوزه صنعت اهتمام ویژه ای دارد ، افزود : آنچه که امروز باعث رونق بخشیدن به بخش صنعت در کشور می شود جذب سرمایه گذار است که خوشبختانه برنامه ریزی و اهتمام مناسبی در این خصوص انجام شده است.
وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : خوشبختانه توانمندی بسیار مناسبی در بخش فولاد وجود دارد که ما بدنبال رفع مشکلات آن در فارس هستیم .
وی در خصوص اعطای مشوق به سرمایه گذاران نیز گفت : مشوق هایی که برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شده طبق قانون مشخص است و معافیت از مالیات در مناطقی از جمله مناطق ویژه و محروم است.
نعمت زاده در خصوص بازدیدهای مختلف از مراکز فولاد استان فارس نیز گفت : بازدیدی از فولاد کوار و فولاد نی ریز داشتیم که متاسفانه فولاد کوار به دلیل کمبود مواد اولیه و نقدینگی با مشکلات موجود بود که به طور حتم برطرف می شود.
وی گفت : متاسفانه در کشور زنجیره فولاد منظم نیست و حدود یک سال تا یک سال و نیم برای منظم کردن این زنجیره زمان نیاز است .
وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص معادن فارس نیز گفت : تمام تلاش ما جلوگیری از صادرات مواد خام است که به طور حتم با افزایش سرمایه گذاری این اتفاق نخواهد افتاد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار