مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از دست‌درازی زمین‌خواران به اراضی ملی مناطق حفاظت شده این استان به ویژه زیست کره دنا خبر داد.
کد خبر: ۲۱۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴ 22 April 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیداسدالله هاشمی صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: زمین‌خواران در مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه زیست کره دنا دست درازی می‎کنند که در این زمینه کمیته‌ای با هدف پیگیری و رسیدگی به این موضوع تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین اقدامات در دستور کار محیط زیست برای قطع دست سودجویان زمین‌خوار در مناطق حفاظت شده استان برداشت نقاط با جی.پی.اس بوده که به محض مشخص شدن دست درازی و زمین‌خواری و یا کوه‌خواری پرونده تکمیل و به دستگاه قضایی تحویل داده می‌شود.

هاشمی با تاکید بر اینکه مبارزه با زمین‌خواری در مناطق حفاظت شده با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری از اولویت‌های کاری مدیریت جدید محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: در این زمینه با هیچی فردی تعارف نداریم و بدون ملاحظه کاری طبق قانون وظیفه خود را انجام می‎دهیم.

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به محیط زیست نگاه ویژه دارد

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با تشریح وضعیت بودجه این اداره، تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان نسبت به محیط زیست نگاه ویژه دارد و تاکنون در این زمینه سنگ تمام گذشاشته است.

هاشمی با اشاره به اینکه از اول نسبت به اختصاص اعتبارات محیط زیست کم کاری شد، گفت: با تعامل و همکاری مدیر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان دنبال افزایش اعتبارات هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اعتبارات شهرستان‌های در شورای برنامه‌ریزی هر شهرستان توسط فرمانداران توزیع می‌شود انتظار می‌رود نمایندگان عالی دولت در این مناطق نسبت به محیط زیست نگاه ویژه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار