نماينده تام الاختيار سازمان سنجش آموزش كشور در استان فارس گفت:‌ آزمون ورودي مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه هاي دولتي كشور با حضور 43 هزار داوطلب در پنج حوزه امتحاني در اين استان روزهاي شانزدهم و هفدهم ارديبهشت 95 برگزار مي شود.
کد خبر: ۲۲۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ 02 May 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:سيد محسن تقوي، دوشنبه در جمع خبرنگاران در شيراز افزود:‌ در اين آزمون كه همزمان با سراسر كشور برگزار مي شود، حدود 830 هزار نفر در 117 كد رشته رقابت مي كنند.
معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه شيراز گفت: ‌شمار داوطلبان آزمون كارشناسي ارشد در سال 94 حدود 890 هزار نفر بود كه در مقايسه با سال 95 آمار داوطلبان در كل كشور حدود 60 هزار نفر كاهش يافته است.
تقوي اظهار كرد: ‌از 43 هزار داوطلب آزمون كارشناسي ارشد در استان فارس، حدود 35 هزار نفر در شهر شيراز و ساير داوطلبان در چهار حوزه امتحاني كازرون، جهرم، لار و فسا در اين آزمون شركت مي كنند.
نماينده تام الاختيار سازمان سنجش آموزش كشور در استان فارس گفت:‌ داوطلبان مي توانند از امروز (دوشنبه) با مراجعه به سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org نسبت به مشاهده و تهيه پرينت كارت ورود به جلسه آزمون اقدام كنند.
تقوي بيان كرد: چنانچه در كارت هاي داوطلبان اشتباهي وجود داشته باشد، شعبه رفع نقص در مجتمع فرهنگي رفاهي دانشگاه شيراز واقع در خيابان ساحلي غربي با حضور نمايندگان سازمان سنجش داير است.
معاون آموزشي دانشگاه شيراز با اشاره به حساسيت بالاي كنكور سراسري كارشناسي ارشد و تاكيد بر برگزاري صحيح و سالم آن، گفت: اين دانشگاه سال هاي گذشته با همه توان اين آزمون را برگزار كرده و موفق شده است لوح تقدير سازمان سنجش را به عنوان دانشگاه برتر در برگزاري كنكور از آن خود كند.
تقوي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: امسال حدود يك هزار و 250 نفر دانشجوي روزانه از طريق آزمون سراسري، 150نفر به صورت دانشجوي ممتاز و استعداد درخشان، 600 نفر در پرديس بين الملل و 280 نفر در دانشكده آموزش هاي الكترونيكي (مجازي) دانشگاه شيراز در 65رشته كارشناسي ارشد پذيرفته مي شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار