امیر توده‌روستا با فیلم «پات» به سینما هنر و تجربه شیراز می آید.
کد خبر: ۲۲۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 10 May 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:رییس امور سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس گفت: نمایش این فیلم در شیراز همراه با نقد و بررسی آن با حضور کارگردان است.

مهدی رنجبر ادامه داد  :روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت سالن سینمای هنروتجربه در شیراز میزبان جلسه نقد و بررسی فیلم سینمایی «پات» است.

وی افزود: در این جلسه ابتدا و از ساعت ۱۶ فیلم «پات» برای علاقه‌مندان به نمایش درمی‌آید و سپس از ساعت ۱۸ جلسه نقد و بررسی با حضور امیر توده‌روستا کارگردان و نگار حسن‌زاده بازیگر این فیلم برگزار می‌شود.

«پات» اولین فیلم بلند سینمایی امیر توده‌روستا است و در خلاصه داستان آن آمده: «یک سگ، یک شهر بزرگ، سه زن و چند روز» در این فیلم سگی به نام پات صاحبش را از دست می‌دهد و بعد از بیرون آمدن از خانه وارد زندگی‌های متفاوتی در شهر می‌شود و به این بهانه زندگی‌های جدیدی در این شهر را تجربه می‌کنیم.

ساعد سهیلی در این فیلم بازی می‌کند و علاوه بر او بازیگرانی چون مصطفی ساسانی، نگار حسن زاده، سونیا سنجری، جمشید نوری، ماندانا نصرتی، فهمیه دباغی، بهنام حمیدی فرد و بهزاد اشکان در پات ایفای نقش می‌کنند. محمد رسولی مدیریت فیلم‌برداری و میثم صمدی تدوین‎گر این فیلم هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار