رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان از برگزاری دو برنامه کلان در هفته گرامیداشت لارستان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 10 May 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:سید علی اصغر رفعت حقیقی  با بیان اینکه در این برنامه ها هنرمندان هنرهای تجسمی «هفته طراحی لارستان» را برگزار می کنند، گفت: «هفته طراحی لارستان» در قالب برنامه های مختلف و با حضور اساتید مطرح کشوری برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه ها که از ۵ الی ۱۳خرداد ماه در هنرسرای شهروند لار برگزار خواهد شد شامل کلاس طراحی معاصر، کارگاه طراحی، نمایشگاه طراحی ویژه اساتید، کارگاه نقاشی کودکان و نشست تخصصی مربیان کودک است.

رئیس ارشاد لارستان از حضور واهیک هارتونیان،فرهاد علی اکبری گاوزن و نرگس اهرابی فخر اساتید مدعو در هفته طراحی لارستان خبر داد و گفت: در پایان دوره های آموزشی به شرکت کنندگان گواهی معتبر اعطا می شود.

رفعت حقیقی با اشاره به برگزاری هفته لارستان همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان در سال ۸۷ اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای گرامیداشت این هفته در نظر گرفته شده است که از جمله می‌توان به جشنواره «شب‌های تئاتر لارستان» اشاره کرد.

وی با بیان اینکه جشنواره شب‌های تئاتر لارستان از ۲۱ اردیبهشت ماه  با اجرای ۷ نمایش از شهرهای جنوب استان فارس آغاز شد، گفت: علاوه بر نمایش‌های صحنه‌ای ۴ نمایش خیابانی نیز در این جشنواره برگزار می‌شود.

رئیس اداره ارشاد لارستان افزود: نمایش «دوستت دارم با صدای آهسته» به کارگردانی مرتضی هاشمی از اوز آغازگر این جشنواره در روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه است و پس از آن در روز ۲۲ اردیبهشت نمایش‌های «خواستگار محترم» از قیروکارزین به کارگردانی اسماعیل سلیمانیان و «تئاتری‌ها» به کارگردانی حسین رزم دیده از شهرستان مهر اجرا شد.

رفعت حقیقی ادامه داد: روز پنج شنبه نیز نمایش «خواستگاری» به کارگردانی حسین رزم‌دیده از شهرستان مهر و نمایش «صفردرجه زیر صفر در گرما» از شهر بستک به کارگردانی فریبا آذر اجرا می‌شود. همچنین، جمعه نمایش «خنجره‌ها» از گراش به کارگردانی محمدعلی شامحمدی و نمایش «این کپی خسیس برابر مولیر نیست» از لامرد و به کارگردانی گلناز صفوی اجرا می‌شود. این درحالیست که نمایش‌های «فاجعه ۲۰۱۶ در یک خیابان»، «نمایش دایناسورها»، «شی شی شیشه شکست» و «قطعه هنرمندان» نمایش‌های خیابانی هستند که در شب‌های برگزاری جشنواره در لار اجرا می‌شوند.

وی یادآور شد: علاقه مندان جهت ثبت نام در برنامه های «هفته طراحی لارستان» می توانند همه روزه به خانه فرهنگ شماره یک مراجعه و یا با شماره تلفن ۵۲۲۴۸۰۳۹تماس حاصل نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار