پیروزی فجر سپاسی مقابل آلومینیوم اراک
یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ آزادگان فجر سپاسی شیراز در یک بازی پرهیجان و پراسترس و در زیر غرش های سهمناک آسمان شیراز و بارش شدید بهاری در دقیقه 92 بازی با گل مسعود ریگی مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی برسد.
کد خبر: ۲۲۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹ 10 May 2016
در این بازی که از ساعت 17 در ورزشگاه حافظیه آغاز شد فجر هرچه بود حمله بود و تیم حریف سرتاسر دفاع؛به طوری که دروازه سپاسی شیراز به ندرت دیده می شد.

به گزارش تابناک فارس:نکته جالب این بازی که با استقبال خوب طرفداران فجر مواجه شده بود رگبار شدید و رعد و برق های قدرتمند آسمان شیراز در نیمه دوم بازی بود و جالب تر آن که با شروع بارش بهاری تماشاگران فجر پرشورتر از قبل به تشویق بازیکنان پرداختند.

بارش بسیار شدید باران در دقایقی بازی را دچار افت کرد اما این باعث کم شدن انگیزه فجری ها نشد تا در نهایت در دقیقه 92 با شوت از راه دور ریگی فجرسپاسی 3 امتیاز مهم و شیرین این مسابقه را به حساب خود واریز کند.

از نکات حاشیه ای این مسابقه می توان به ورود چند نوجوان به زمین بعد از به ثمر رسیدن گل فجر و برخورد بد یکی از بازیکنان آلومینیوم با یکی از آن ها اشاره کرد.

حالا با نتایج کسب شده در سایر بازی ها، بازی فجر با نفت آبادان که به میزبانی آبادانی ها برگزار خواهد شد بازی مرگ و زندگی خواهد بود.فجر با کسب یک تساوی می تواند به لیگ برتر صعود کند.

طوفان فجر زیر رگبار شیراز/بازی مرگ و زندگی در آبادان+جدول
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار