شهردار جهرم از اجرای 15 هزار مترمربع نقاشی دیواری در راستای زیبایی شهری در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۲۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲ 10 May 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:سیاوش قزلی با اشاره به عملکرد واحد زیبا‌سازی شهرداری در سال گذشته، اظهار داشت: آئین‌نامه اجرائی ساماندهی تبلیغات شهری و مصوب نمودن و لازم‌الاجرا کردن آن در سطح شهر تهیه و تنظیم شد.

وی از تشکیل بیش از 50 جلسه کمیته زیباسازی در زمینه بررسی مسائل مختلف شهری، عکس‌برداری از معضلات شهری به‌ویژه ناهنجاری تابلوهای نصب‌شده و تهیه و توزیع یکهزار نسخه لوح فشرده آموزش اصول شهروندی به‌عنوان اقدامات این واحد در سال گذشته یاد کرد.

شهردار جهرم با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در زمینه زیباسازی شهر، خاطرنشان کرد: تنظیم آئین‌نامه ساماندهی نصب تابلوها و قرار دادن آن در اختیار تابلوسازان و همسو کردن آنها با اهداف شهرداری، تشکیل جلسات متعدد با مجمع امور صنفی و نیروی انتظامی برای جمع‌آوری و ساماندهی تابلوهای سطح شهر از اقدامات در سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد: تنظیم و تهیه فرم مجوز نصب تابلو و برچسب انبارداری و ارائه فرآیند دریافت مجوز نصب تابلو، ارسال نامه رسمی و اخطار به اصناف با همکاری واحد امور شهر، هماهنگی و برنامه‌ریزی در راستای جمع‌آوری و برش تابلوها در شب با همکاری واحد امور شهر و ارائه طرح نورپردازی تابلو سر درب مغازه و تغییر نما از دیگر برنامه‌های انجام‌شده در سال گذشته بوده است.

اجرای طرح رنگ‌آمیزی و همسان‌سازی درب مغازه‌ها با مشارکت مردم با اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر، چاپ 2 هزار نسخه اطلاعیه و توزیع در بین اصناف در مورد اهداف طرح رنگ‌آمیزی درب مغازه‌ها و اطلاع‌رسانی و همسو کردن آنها با شهرداری، دعوت از پیمانکاران و تشکیل جلسات با آنها و ارائه نحوه اجرایی کردن طرح و تهیه فرمهای لازم از دیگر اقداماتی بود که قزلی در این زمینه به آن اشاره کرد.

شهردار جهرم تصریح کرد: بازدید از اجرای طرح‌های زیبا‌سازی شهر، پاک‌سازی دیوارهای سطح شهر به متراژ 16 هزار مترمربع، هماهنگی با پیمانکاران و واحدهای مرتبط در مورد اخذ قراردادها، تماس با متخلفان دیوارنویسی و ارسال اخطار به آنها، مکاتبه با آموزشگاه‌ها در مورد غیرقانونی بودن تبلیغات دیواری در همین مقطع زمانی انجام شد.

قزلی سپس بیان کرد: مکاتبه با چاپخانه‌ها درزمینهٔ تأکید بر نصب آگهی در مکان‌های در نظر گرفته‌شده توسط شهرداری، تهیه و ساخت 500 عدد تابلو نصب آگهی و نصب در مکان‌های لازم در راستای فرهنگ‌سازی شهروندان، اجرای نقاشی دیواری به متراژ 15 هزار مترمربع از برنامه‌های انجام‌شده در سال گذشته بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار