همسران خلبانان شهید عباس دوران و ابراهیم بازرگان با حضور در بیمارستان نمازی شیراز از بانو صدیقه حکمت، همسر شهید عباس بابایی که دراین بیمارستان بستری است عیادت کردند.
کد خبر: ۲۲۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳ 14 May 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:در این دیدار که روز شنبه با حضور دکتر رضا جویبار، رئیس بیمارستان نمازی شیراز برگزار شد، همسران این سه شهید والامقام دفاع مقدس، به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس پرداختند.



رئیس بیمارستان نمازی شیراز، در حاشیه این دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بانو حکمت از حدود یک هفته قبل برای درمان عارضه کبدی از یکی از بیمارستان های تهران به شیراز عزیمت کرد و در بیمارستان نمازی شیراز بستری شد.
رضا جویبار اظهار داشت: هم اینک حال عمومی همسر شهید بابایی رضایت بخش است و در نخستین فرصت کار پیوند کبد برای این همسر فداکار و بانوی نیک اندیش انجام خواهد شد .
وی با تجلیل از رشادت های شهدای خلبان گفت: سختکوشی و ایثارگری که شهیدان عباس دوران، عباس بابایی و ابراهیم بازرگان از خود در دوران دفاع مقدس نشان دادند همه جامعه ما را مدیون فداکاری های خود کرده اند و مجموعه درمانی نمازی شیراز از هیچ تلاشی برای بهبودی کامل بانو حکمت فروگذار نخواهد کرد .
رئیس بیمارستان نمازی شیراز بیان کرد: این افتخاری برای ما، جامعه پزشکی، بیمارستان نمازی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز است که به خانواده های شهدا، ایثارگران و به ویژه خانواده گرانقدر خلبانان شهید خدمت کنیم چرا که آنان در دوران سخت دفاع از میهن اسلامی از هیچ کوششی برای پاسداری از کیان اسلامی فروگذار نکردند.
شهید عباس بابایی سرلشکر خلبان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از ۶۰ ماموریت جنگی موفق در
15 مرداد سال 66 بعد از انجام عملیات شناسایی یکی از مناطق جنگی به فیض شهادت نائل آمد.
شهید بابایی که در 14 مرداد 1329 در قزوین تولد یافت در هنگام شهادت 37 سال داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار