فرماندار شهرستان ممسنی از آبرسانی به ۲۰ روستای این شهرستان در سال ۹۴ خبر داد و گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال برای آبرسانی این روستاها نیاز است که از منابع مختلف تامین می‌شود.
کد خبر: ۲۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 15 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم،رهام پیکری،از آبرسانی به 20 روستای شهرستان ممسنی در سال 94 خبر داد و اظهار داشت: آبرسانی به این روستاها به 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که 50 میلیارد ریال آن از طریق ماده 180 و 10 میلیارد نیز از محل دو درصد نفت و گاز تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ممسنی 160 روستای بالای 20 خانوار دارد، گفت: بیشتر این روستاها به دلیل خشکسالی مشکل آب دارند که بخشی از طریق آبرسانی سیار و بخشی از طریق انتقال آب از سایر استان‌ها و شهرستان‌ها تامین آب می‌شوند.

فرماندار شهرستان ممسنی افزود: آبرسانی به منطقه زیربند ماهور میلاتی از طریق انتقال آب ازچشمه ساسان کازرون باید تامین شود که برای انجام این کار 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

پیکری خاطرنشان کرد: آبرسانی به 11 روستا در منطقه کلگاه شیراز در دستور کار است که تا پایان تیرماه انجام می‌شود و 5 روستا در منطقه دشمن‌زیاری و 4 روستا در منطقه پراشکفت نیز از جمله مواردی است که در سال 94 آبرسانی می‌شود.

وی با اشاره به آبرسانی عشایر تصریح کرد: روزانه 4 تانکر آب به عشایر کوچ‌رو منطقه آبرسانی می‌شود که این امر غیر از آبرسانی به عشایر ساکن است.

برچسب ها: ممسنی ، فارس ، آب رسانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار