شهردار اردبیل گفت: در تجلیلی از فعالان قرآنی و تلاش مستمر آنها در عرصه تبلیغ و ترویج مبانی قرآنی در آیین استقبال از ماه رمضان برای اولین بار تجلیل شایسته از این فعالان انجام خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 05 June 2016

حمید لطف‌اللهیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه در منابع دین اسلام از قرآن گرفته تا سیره اهل بیت(ع) بر اهمیت و جایگاه روزه‌داری در ماه مبارک رمضان تاکید شده است ما سعی کردیم تا در ارج نهادن به فضای قرآنی امسال برای اولین‌بار آیین استقبال از ماه رمضان را برگزار کنیم.

وی جدایی‌ناپذیری قرآن را از عترت به عنوان دو گنجینه عظیم مکتب الهی را یادآور شد و گفت: عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار و سایر مسئولان استانی و همچنین شاهی شاعر اهل بیت(ع) و مداح عالی قدر اسلام سلیم موذن‌زاده در قالب مناجات‌خوانی برنامه استقبال از ماه رمضان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

شهردار اردبیل گفت: در تجلیلی از فعالان قرآنی و تلاش مستمر آنها در عرصه تبلیغ و ترویج مبانی قرآنی در آیین استقبال از ماه رمضان برای اولین تجلیل شایسته از این فعالان انجام خواهد شد.

لطف‌اللهیان ادامه داد: در ارج نهادن به این کار فرهنگی تاثیرگذار و ارزشی در بها دادن به جایگاه قرآن کریم به عنوان کتاب هدایتگر جامعه بشری تلاش می‌کنیم تا آیین استقبال از ماه محرم که نمادی از عترت و اهل بیت(ع) است در اولین برنامه استقبال از ماه محرم نیز بتوانیم تجلیل واقعی از فعالان عرصه قرآنی را انجام دهیم.

وی با اشاره به رویکرد فرهنگی اجتماعی شهرداری اردبیل گفت: ما در ماه مبارک رمضان در برگزاری محافل انس با قرآن و همچنین برپایی سفره‌های احسان و اطعام نیازمندان مشارکتی جدی خواهیم داشت چرا که بر این باوریم در ماه مبارک رمضان باید سفره‌های احسان به گونه‌ای برپا شود تا همه بدانند از نعمت الهی در این ماه رضوان و برکت الهی بهره‌مند باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار