کد خبر: ۲۵۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 13 July 2016


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز از جمع آوری یک هزار دل نوشته دانش آموزان دختر این استان به حضرت زهرا (س) خبرداد.

مسعود مهرانی نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دل نوشته ها در قالب فراخوانی به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با زندگینامه حضرت فاطمه زهرا (س ) تدوین شده است.

وی بیان داشت: الگو برداری از سیره حضرت زهرا (س ) برای زندگی فردی - اجتماعی، توجه به حجاب اسلامی و ترویج زندگی ساده و آموزنده حضرت زهرا (س) در مدارس دخترانه البرز از اهداف این طرح است.

وی اظهار کرد: این فراخوان به همت اداره فرهنگی - هنری اداره کل آموزش و پرورش در سه ماهه سوم سال تحصیلی 95-94 در مدارس دخترانه متوسطه دوره اول و دوم صورت گرفت که در آن یک هزار نفر شرکت کردند.

مهران نیا ادامه داد: داوران آثار ارسالی به دبیرخانه را بر اساس شاخص های تعیین شده مورد ارزیابی قرار دادند و 51 دل نوشته را برتر شناختند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه آثار برتر دانش آموزان در قالب یک مجموعه به چاپ می رسد یادآور شد: این دل نوشته های ساده و زیبا نشان از پاکی ، صداقت و علاقه درونی آنان به خاندان عصمت و طهارت به ویژه بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) دارد.

وی گفت: در آیینی به مناسبت هفته حجاب و عفاف از دانش آموزان برتر که دل نوشته آنان به عنوان اثر برتر شناخته شده بود تجلیل به عمل آمد.

البرز 430 هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار