ريیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بر لزوم برگزاری شایسته مراسم بزرگداشت روزهای 14 و 15 خرداد و 5 اردیبهشت سالروز واقعه طبس تاكيد كرد.
کد خبر: ۲۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ 22 April 2015

به گزارش تابناک یزد، حجت الاسلام و المسلمین "محمد فخر الدینی" در نشستي كه به منظور هم‌انديشي در اين رابطه برگزار شد، گفت: با توجه به این که روزهای 14 و 15 خردادماه امسال با ایام ولادت حضرت ولی عصر(عج) مقارن شده است و حضرت امام خمینی ( ره ) می‏‏فرمایند: "انتظار فرج از نیمه خرداد کشم"، لازم است که مراسم بزرگداشت روزهای 14 و 15 خرداد ماه به صورت شایسته و با محور و مشارکت قرار دادن مردم برگزار شود.

وي ادامه داد: همچنین شایسته است سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس و یادواره سردار رشید اسلام شهید محمد منتظر قائم در روز پنجم اردیبهشت‏‏ماه به بهترین شکل برگزار و از خانواده این شهید والامقام تجلیل شود.

"سعيد زارع" جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد و دبیر ستاد بزرگداشت مراسم 14 و 15 خرداد به اعزام 17 هزار نفر زائر به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در سال گذشته اشاره و عنوان کرد: در سال جاری نیز با همکاری سپاه الغدیر یزد این اعزام‎‎ها پرشورتر از سال قبل انجام خواهد شد.

وي افزود: روز 15 خرداد ماه، الگوی بصیرت و آمادگی ملت در دفاع از ولایت است و با توجه به تقارن این ایام با ولادت امام زمان ( عج ) باید با ارتباط با ستادها و تشکلهای مردمی این برنامه ها با محتوای غنی برگزار شود.

"داوود پاك طينت" مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد نيز در اين نشست با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، گفت: در بحث اطلاع رسانی و پوشش خبری مراسم‎‎های بزرگداشت 14 خرداد ماه سالروز رحلت امام راحل و 15 خرداد ماه سالروز قیام 15 خرداد، پرتال خبری توسط روابط عمومی استانداری راه‎‎اندازی خواهد شد.

وي ادامه داد: همه خبرنگاران رسانه‎‎های گروهی استان برای پوشش شایسته مراسم‎‎های 14 و 15 خرداد دعوت می‎‎شوند و اخبار، گزارشها و مصاحبه‌‌های خود را روی پرتال خبری قرار می‌دهند تا مرجع خوبی برای مطبوعات محلی استان نیز باشد.

پاک طینت افزود: از مسئولین روابط عمومی دستگاه‎‎های اجرایی نیز دعوت خواهیم کرد تا فعالیت‌‌های اداره‌های خود را روی این پرتال خبری قرار دهند و این پرتال بازتابی از اقدامات انجام شده مناسبت‎‎های 14 و 15 خرداد ماه باشد.

در اين نشست مقرر شد؛ مراسم بزرگداشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس و یادواره سردار شهید محمد منتظر قائم و شهدای پاسدار، از ساعت 8 تا 10 صبح شنبه پنجم اردیبهشت ماه در مسجد روضه محمدیه برگزار شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار