فرماندار یزد با اشاره به اینکه فرصت مشارکت و همکاری در اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 فراهم است، آخرین مهلت ثبت نام را 25 شهریور ماه اعلام کرد.
کد خبر: ۲۹۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶ 07 September 2016
به گزارش تابناک یزد،مصطفی سالاری روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: علاقه مندان به مشارکت در این طرح باید از طریق تارنمای yazd.mporg.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی تاکید کرد: نفرات ثبت نام شده با شرکت در دوره های آموزشی و کسب نمره قبولی به عنوان مامور آمارگیر در اجرای طرح سرشماری، دولت را همراهی می کنند.
فرماندار یزد اظهارداشت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن در دو بخش اینترنتی و حضوری در مهر و آبان ماه سالجاری همزمان با سراسر کشور در استان یزد انجام می شود که بخش اینترنتی آن برای اولین بار در دولت تدبیر و امید برنامه ریزی شده است.
سالاری با اشاره به اینکه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 با سایر سرشماری های متفاوت است، تأکید کرد: در مرحله اول سرشماری افرادبه صورت داوطلبانه با مراجعه به پورتال مرکز آمار ایران اطلاعات خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت می کنند.
مدیر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان یزد با اعلام اینکه طبق آیین نامه ضرورت دارد 40 درصد سرپرستان خانوار از طریق اینترنت سرشماری شوند، از دستگاهی اجرایی خواست تا کارمندان و کارکنان دولت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
سالاری افزود: در مرحله دوم طرح ماموران آمارگیر به منازل مراجعه و با استفاده از پرسشگری حضوری فرم های الکترونیکی را از طریق تبلت هایی که در اختیار دارند، تکمیل می کنند.
سالاری از طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن به عنوان یک طرح ملی و مهم یادکرد و گفت: ضرورت دارد تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان با نهایت توان و ظرفیت خود در این طرح مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار