اجرای موسیقی زنده در قالب رویداد «هنر ناگهانی» با حمله ناگهانی کارمند شهرداری شیراز روبرو شد.
کد خبر: ۳۰۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 29 September 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا:شامگاه چهارشنبه 7 مهر برنامه هنر ناگهانی که در گذر هنر شیراز و با مجوز مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس آماده اجرا بود با برخورد پیش بینی نشده یکی از کارمندان شهرداری شیراز مواجه شد و گردشگران بسیاری که برای تماشای این اجرا حاضر بودند از محل گریختند.

2 سال پیش نیز اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در این گذر حرف و حدیث‌هایی را به دنبال داشت و شهردار شیراز به صراحت اعلام کرده بود که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز برگزاری برنامه در این محل را ندارد.

به دنبال این اتفاق میهمانان پرآوازه رویداد هنر ناگهانی مانند ابوالفضل جلیلی، یاسر خاسب، محسن حسینی، مهدی نادری، محمد تقی جلیلی، محمد تاجیک و ... غافلگیر شدند.  

به گزارش ایسنا، بسیاری از علاقمندان شیرازی که در هنگام وقوع این ماجرا در محل حاضر و نسبت به دردسرهای دنباله‌دار گذر هنر آگاه بودند از این‌که دکتر بهزاد مریدی مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هنرمندان ملی را در مقابل شهرداری شیراز قرار داد، انتقاد کردند.

به هر حال گردگیری سر گذر هنر این بار دامن گیر هنرمندان ملی و گردشگران خارجی شد که این موضوع بی‌شک چهره فرهنگی فارس را مخدوش می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار