جوانی که با تهیه یک کلیپ از دختری جوان و تهدید به انتشار آن وی را مجبور به دادن پول کرده بود، با صدور قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.
کد خبر: ۳۰۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹ 04 October 2016
رسیدگی به این پرونده هنگامی آغاز شد که دختر جواني به دادسراي شيراز رفت و از فردي که از او قصد انتقام جويي و اخاذي داشت، شکایت کرد.

شاکی در تشریح ماجرا گفت: مدتی قبل در واتساپ با جوانی آشنا شدم که با هم به صورت تلفنی در ارتباط بودیم. این پسر از من خواست که چند عکس از خودم برایش بفرستم من هم این کار را کردم.اما پس از مدتی کلیپی از خودم دیدم که در آن عکس های نامناسبی بود.

شاکی ادامه داد: پس از بررسی موضوع متوجه شدم، که آن جوان با فتوشاپ عکس های مرا تغییر داده و با ساخت یک کلیپ قصد دارد از من سوء استفاده کند و پول بگيرد.

به دنبال تماس هاي اين فرد براي اينكه موضوع لو نرود چارهاي جز سكوت نداشتم هر روز تماس هاو تهدیدهایش بيشتر مي شد تا جايي كه يك روز تماس گرفت و مدعي شد كه قصد تكثير آن فيلم در اینترنت و دیگر شبکه ها دارد.

با توجه به حساسيت موضوع، ماموران جستوجوی ویژهای را برای يافتن جوان اخاذ آغاز کردند تا اینکه در تحقيقات انجام شده از شاكي مشخص شد كه اين کلیپ از عکس هایی که وی در اختیارش گذاشته تهیه شده است از اين رو تحقيقات پيرامون اين موضوع متمركز شد و سرنخ هايي به دست آمد.

در ادامه تحقيقات فاش شد متهم با اين فيلم و تهديد به اينكه فيلم را به دیگر افراد نشان ميدهد او را مجبور به حق السكوت كرده و حتی برای رسیدن به اهداف خود یک فیلم را نیز در یک گروه در واتساپ منتشر کرده است.به این ترتیب ماموران با کسب مجوز قضائی به محل زندگي متهم اعزام شده و در یک عملیات ضربتی موفق به رديابي متهم در پرونده شدند و در نتيجه ماموران وي را دستگیر كردند.

در بازرسيهاي انجام شده از منزل متهم کلیپ تهیه شده نیز كشف شد از اين رو احتمال داده شد كه شاكي بدون اطلاع از نیت شوم این جوان ،عکس هایش را در اختیار وی قرار داده است. پس از آن متهم براي ادامه تحقیقات بازداشت شد.

متهم در بازجويي هاي اوليه به بزه ارتكابي اعتراف كرد و پس از آن براي تكميل تحقيقات به شيراز منتقل شد.

در ادامه تحقيقات سرنخهاي ديگري نيز به دست آمد و مشخص شد كه شاکی مدتی قبل در واتساپ با این متهم آشنا شده و از آن زمان با هم در ارتباط بوده اند.

متهم نزد بازپرس پرونده نيز به بزه ارتكابي اعتراف كرد و گفت: از زمانی که با این دختر آشنا شدم او با ترفندهای مختلف از من کارت شارژ می خواست من هم قبول می کردم. در این مدت چندین بار از او خواستم که عکس هایش را در اختیار من قرار دهد او هم قبول کرد.

وي ادامه داد: من یک کلیپ از او تهیه کردم .در اين مدت تمام نقشه هايم درست پيش رفت تا جايي كه کلیپی از او تهيه كردم. اما مدتی قبل مدعی شد که دیگر قصد ادامه رابطه ندارد من هم ناراحت شدم.

طي تماس هايتلفني تهديدش كردم كه فيلم را در اختيار همه قرار مي دهم.

او ابتدا اين موضوع را باور نكرد به همين دليل کلیپ را در واتساپ برای او فرستادم.او هم از ترس اينكه موضوع لو برود براي اينكه آبروريزي نشود به من باج مي داد.با توجه به اظهارات متهم ،کلیپ تهيه شده از شاكي نيز به دست آمد. پس از تكميل تحقيقات اين پرونده در دادسرای شیراز، متهم با صدور قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار