مصوبات سفر دولت برای ممسنی

فرماندار ممسنی با اشاره به سفر هیئت دولت به استان فارس گفت: تکمیل پل دوم فهلیان ممسنی به ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که در این سفر وعده‌ها برای تامین اعتبار داده شده است.
کد خبر: ۳۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 05 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:رهام پیکری اظهار داشت: بهبود و ارتقاء محورهای مواصلاتی شهرستان ممسنی یکی از مطالبات مردم این شهرستان در سفر هیئت دولت بود که وعده‌هایی برای تکمیل پل دوم فهلیان داده شده است، اما رقم ریالی آن هنوز مشخص نیست.

وی با بیان اینکه تکمیل این پل به 150 ریال اعتبار نیاز دارد، گفت: در این سفر 50 میلیارد ریال برای تقاطع غیرهمسطح برمک در ممسنی مصوب شد که به محض تخصیص اعتبار این تقاطع به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار ممسنی افزود: از دیگر مصوبات این سفر آغاز عملیات اجرایی 24 کیلومتر از محور قائمیه - بابامیران است که نقش مهمی در ارتباطات و حمل‌ونقل شهرستان ممسنی دارد.

پیکری با اشاره به بهسازی راه‌های روستایی و مناطق محروم خاطرنشان کرد: امسال 20 کیلومتر بهسازی در حوزه مناطق محروم پیش‌بینی شده است که در صورت تامین اعتبار عملیات آن به زودی آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته با صرف مبلغ بیش از 50 میلیارد ریال 24 کیلومتر روکش آسفالت، 10 کیلومتر آسفالت و 16 کیلومتر عملیات زیرسازی در مناطق محروم انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار