شکست رستمی در لیگ بسکتبال بانوان /دعوت فرنگی کار شیرازی به تیم ملی /برترین های پرش اسب فارس مشخص شدند /ارژن فارس به دنبال رهایی از ته جدول /برنامه لیگ برتر فوتسال بانوان /فجر به دنبال نخستین پیروزی /برق صدرنشین لیگ بسکتبال بانوان نوجوان
کد خبر: ۳۱۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 16 October 2016
شکست رستمی در لیگ بسکتبال بانوان
تیم رستمی شیراز در نخستین هفته از مسابقات بسکتبال سوپر لیگ زنان ایران شکست را پذیرفت.در این رقابت ها که در آبادان برگزار شد تیم رستمی شیراز با نتیجه 62 بر 32 مغلوب تیم ذوب آهن اصفهان شد. رقابت های سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور با حضور 11 تیم در 2 گروه برگزار می شود.
تیم رستمی شیراز در گروه یک این رقابت ها با تیم های پالایش نفت آبادان، کیا گالری تهران، ذوب آهن اصفهان و گاز تهران هم گروه است.
 
دعوت فرنگی کار شیرازی به تیم ملی
 کشتی گیر شیرازی به دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان دعوت شد.محمد علی گرایی از شیراز در وزن 71 کیلو گرم به این اردو دعوت شده است.
 
برترین های پرش اسب فارس مشخص شدند
نهمین دوره رقابت های پرش با اسب استان فارس با تعیین نفرات برتر پایان یافت .
این رقابت ها که جمعه در باشگاه سوارکاری ملل زرقان شیراز برگزار شد 36 سوار کار با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها در رده نوجوانان، فاطمه دهقانی با اسب پارکو نشان طلا را بر گردن آویخت، حامد عباسی با اسب لیدی نشان نقره گرفت و علی کاظمی با اسب آیزن هاور هم مدال برنز را به خود اختصاص داد.
همچنین در رده جوانان علیرضا وانونی با اسب والنتین بر سکوی قهرمانی ایستاد، محمدسیاه منصوری با اسب سرقوش نائب قهر مان شد و نرجس زارع با اسب دومارو عنوان سوم کسب کرد .
در رده بزرگسالان هم مجتبی پور شمسی با اسب کوئین عنوان نخست را کسب کرد ، ابراهیم مقدسی با اسب سرقوش و علی فولادفر هم به ترتیب دوم وسوم شدند.
 
ارژن فارس به دنبال رهایی از ته جدول
در هفته ی پنجم مسابقات دسته برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم لبنیات ارژن شیراز رودرروی شهروند ساری قرار می گیرد.این دیدار  روز یکشنبه 25 مهر ساعت 17 در سالن ابوالفتحی شیراز برگزار می شود.
شاگردان حمید کمالی در تیم ارژن تا پایان هفته چهارم رقابت ها با یک پیروزی، 3 شکست و کسب تنها 3 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارد، همچنین تیم شهروند ساری هم با 6 امتیاز جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است.
 
برنامه لیگ برتر فوتسال بانوان 
سازمان لیگ فوتسال برنامه هفته پنجم، ششم و هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان را اعلام کرد.
هفته پنجم- جمعه 30 مهر
ساعت 11:00کارا شیراز-شهرداری تبریز- ربانی- شیراز
هفته ششم- جمعه 7 آبان- ساعت 11:00
شهرداری رشت - کارا شیراز - آتش نشانی - رشت
هفته هفتم - جمعه 14 آبان
ساعت 11:00کارا شیراز - استقلال ساری- ربانی-شیراز
 
 فجر به دنبال نخستین پیروزی
 فجر شهید سپاسی و بادران تهران در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال روز یک‌شنبه ۲۵ مهرماه با یکدیگر رقابت می‌کنند.
تیم فجر شهید سپاسی در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال در دیداری خارج از خانه میهمان تیم بادران تهران است. این دیدار در ساعت 15:15 روز یک‌شنبه 25 مهرماه در ورزشگاه اکباتان تهران به داوری مهدی شجاعی و کمک داوری حمید کنعانی و امیر مبشر برگزار می‌شود.
تیم فجر شهید سپاسی با گذشت 9 هفته هنوز نتیجه مطلوبی دریافت نکرده است و در این فصل طعم پیروزی را نچشیده است.
 
برق صدرنشین لیگ بسکتبال بانوان نوجوان
دور برگشت رقابت های لیگ بسکتبال بانوان نوجوان ایران با انجام چند دیدار دنبال شد و تیم برق جدید شیراز در صدر جدول گروه خود قرار گرفت.
تیم برق جدید شیراز که در گروه دوم این رقابت ها قرار دارد در دیدار نخست خود هیات بسکتبال اهواز را با نتیجه 80 بر 45 و دردیدار دوم تیم همشهریش بال شیراز را با نتیجه 73 بر 30 شکست داد و در صدر جدول قرار گرفت.
همچنین در این گروه تیم بال شیراز موفق شد تیم نفت آبادان را با نتیجه 47 بر 45 شکست دهد.
رقابت های بسکتبال بانوان نوجوان در چهار گروه برگزار می شود و در پایان 2 تیم از هر گروه به مرحله بعد صعود خواهد کرد.
برچسب ها: ورزش ، فارس ، شیراز ، لیگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار