مدیرکل جهاد کشاورزی استان فارس گفت: بیش از ۱۵ هزار نفر نیروی متخصص در رشته‌های مختلف کشاورزی در استان فارس بیکار و جویای کار هستند.
کد خبر: ۳۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 05 May 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم،محمد مهدی قاسمی ظهر امروز در همایش سالروز بسیج سازندگی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 15 هزار نیروی متخصص در رشته‌های مختلف کشاورزی در استان فارس بیکار هستند.

وی با بیان اینکه استان فارس از دیرباز مرکز کشاورزی کشور بوده است افزود: بیش از 15 هزار نفر نیروی متخصص بخش کشاورزی در نظام مهندسی کشاورزی استان فارس جویای کار هستند که این زیبنده استان نیست.

مدیرکل جهادکشاورزی استان فارس با اشاره به اقدامات ارزنده بسیج سازندگی استان در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی استان فارس می‌تواند با برنامه‌ریزی مناسب در بخش کشاورزی تعداد قابل توجهی اشتغال مناسب و پایدار برای افراد بیکار در این عرصه ایجاد کند.

قاسمی با بیان اینکه استان فارس در حوزه‌های مختلف کمبود نیروی متخصص ندارد تصریح کرد: بسیج سازندگی استان فارس می‌تواند با همدلی و هماهنگی با تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای نیروهای متخصص و بیکار استان اشتغال ایجاد کند و از این نیروهای متخصص به بهترین نحو در راستای ارتقا و سازندگی کشور استفاده کند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه روند فعالیت‌های بخش کشاورزی استان فارس در چند سال گذشته بسیار مناسب بوده است عنوان کرد: در حال حاضر میزان واردات گندم به کشور دو میلیون تن کاهش یافته است.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان فارس از آمادگی همکاری این نهاد با بسیج سازندگی در استان فارس خبر داد و بیان کرد: در استان فارس در بخش کشاورزی زمینه برای فعالیت گسترده وجود دارد که با برنامه ریزی مناسب بسیج سازندگی در این عرصه می‌توان به موفقیت‌های بسیار دست یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار