شهردار شیراز از ساخت پنج طرح بزرگ عمرانی در شهر شیراز به‌مناسبت هفته شیراز و عید مبعث رسول‌اکرم (ص) خبرداد.
کد خبر: ۳۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 10 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:علیرضا پاک‌فطرت اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها آغاز ساخت ساختمان جدید شهرداری شیراز به مساحت 40 هزار مترمربع زیربنا است که در مدت زمان دو سال ساخته می‌شود.

شهردار شیراز بیان کرد: پس از افتتاح ساختمان جدید، ساختمان قدیمی شهرداری شیراز که در مرکز این کلان‌شهر واقع شده به موزه شهرداری تبدیل و در آن اسناد قدیمی و سوابق شهرداری شیراز نگهداری می‌شود.

وی با اشاره به آغاز ساخت تقاطع سه سطحی جام جم در راستای اتصال به بزرگراه کوهسار مهدی از بلوار جمهوری افزود: فاز نخست بزرگراه کوهسار مهدی از بلوار جمهوری به میدان قصرالدشت نیز در حال تکمیل است که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

پاک‌فطرت به طرح‌های دیگر آماده کلنگ‌زنی اشاره و از مهم‌ترین آن را آغاز ساخت تقاطع غیرهمسطح جوادیه بر روی کمربندی شیراز خبرداد و خاطرنشان کرد: با آغاز ساخت این تقاطع بر روی کمربندی نیز تصادفات کاهش یافته و این تقاطع نیز در ادامه کوهسار مهدی را به بزرگراه آرین متصل می‌کند.

شهردار شیراز تقاطع غیرهمسطح رودکی را از دیگر طرح‌های آماده ساخت شهرداری در ابتدای سال 94 عنوان کرد و گفت: این تقاطع نیز در آخر خیابان همت جنوبی بر روی کمربندی شیراز ساخته می‌شود و این خیابان را به بلوار امیرکبیر متصل می‌کند.

وی از طرح‌های دیگر آماده کلنگ‌زنی را پل چپگرد سلمان فارسی به بلوار هفت تنان عنوان کرد و گفت: این پل چپگرد نیز در مکمل زیرگذر دلگشا به عنوان بزرگترین زیرگذر شیراز است.

شهردار شیراز تصریح کرد: همچنین به‌مناسبت هفته شیراز و عیدمبعث مرکز دیتا سنتر شهرداری شیراز در راستای اجرای شهرداری الکترونیک و باغ هنرمندان نیز افتتاح می‌شود.

پاک‌فطرت بیان کرد: باغ هنرمندان که در بلوار بعثت و در کنار پارک بعثت واقع شده طوری طراحی شده است که هنرمندان در این مکان علاوه بر فراگیری آموزش‌های لازم نسبت به خلق آثار و به نمایش گذاشتن آن اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار