اخبار ورزشی
رجب زاده از نابودی فوتبال فارس گفت/ قشقایی شیراز را قطب فوتبال کشور می کنیم /تیم هندبال مروشت 3 ملی پوش جذب کرد/آ.اس باز هم باخت / فارسی ها در تیم های ملی/مسابقات پرش با اسب شیراز برگزار شد
کد خبر: ۳۳۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 22 November 2016
رجب زاده از نابودی فوتبال فارس گفت
به گزارش تابناک فارس:کاپیتان تیم ذوب آهن با انتقاد از مسئولان فوتبال شیراز صفحه اینستاگرام خودرا به روز رسانی کرد.
مهدی رجب زاده نوشت:به نام حضرت دوست، سلام شکر مازندران و شکر هندوستان هر دو شیرین است اما این کجا و آن کجا! حرف تو دلم زیاده،فقط اینو بگم که اول مدیران و مسولان فوتبال شیراز و بعد هم یسری آدم کارنابلد و ضعیف که در حد و اندازه این لباس نبودن اول برق و بعد فجر شهید سپاسی رو نابود کردن، و چه جالب که هر جای دیگه هم پا گذاشتن حتی بیرون از استان مهمان چند هفته بودن و دست از پا دراز تر برگشت خوردن و اینها همه جزء افتخاراتشون ثبت شد و چقدر فوتبال و هواداری بیگناه تیمهایی شیراز، از دست این جماعت که به صورت چرخشی جای خود را بطور متناوب عوض میکنند، درمانده، تنها و متحمل مرگ تدریجی فوتبالی شده اند.
 
قشقایی شیراز را قطب فوتبال کشور می کنیم
مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز گفت: قشقایی با هیأت مدیره قوی و هوادار اصیل قطب فوتبال کشور می‌شود.
روح‌الله نجف‌پور با اشاره به نتایج این تیم و همچنین برنامه‌هایی که برای ادامه کار در فوتبال کشور دارد، اظهار کرد: این تیم قبل از هر چیز به هواداران پرشور خود افتخار می‌کند.
نجف‌پور با بیان اینکه با نام قشقایی به دنبال قوم‌گرایی نیستیم و اصولا قوم‌گرایی را امری نادرست می‌پنداریم، افزود: اما معتقدیم که قومیت‌ها یک فرصت به شمار می‌رود و باید از این فرصت به درستی استفاده کرد همچنان که در هشت سال دفاع مقدس توانستیم از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که قوم‌ها دارند به خوبی استفاده کنیم.
مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز افزود: تیم قشقایی را به صورت ریشه‌دار وارد فوتبال کشور کرده‌ایم و اینطور نبوده که امتیاز تیمی را خریداری کنیم و با آن وارد فوتبال و لیگ‌های کشوری شویم بلکه ابتدا در خود شیراز در مسابقات باشگاهی موفق بودیم و سپس به زیرگروه رفتیم و در لیگ دسته سوم فوتبال کشور قهرمان شدیم و در نهایت به لیگ دسته دوم صعود کردیم.
 
تیم هندبال مروشت 3 ملی پوش جذب کرد
سه ملی پوش هندبال ایران به تیم لیگ برتری نوین قطره مهر پارسه مرودشت پیوستند.
رحیم مومنی‌زاده، امید سه کناری و مسلم کاظمی سه بازیکن تیم ملی ایران به تیم لیگ برتری نوین قطره مهر پارسه مرودشت پیوستند.
 
آ.اس باز هم باخت
در هفته پنجم سوپر لیگ بسکتبال کشور تیم بسکتبال آ. اس شیراز میهمان شهرداری تبریز بود که در پایان نتیجه را 95 بر 46 به تیم میزبان واگذار کرد.
تیم بسکتبال آ. اس شیراز هم اکنون با 5 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد.
نماینده فارس در هفته ششم رقابت ها ، دوشنبه ١٥ آذرماه میزبان شهرداری گرگان است.
سرمربی تیم بسکتبال لوله سبز شیراز گفت: اینکه با اختلاف ۳ امتیاز بازی را به دیگر تیم ها واگذار می کنیم جای تاسف دارد زیرا مشخص است که بازیکنان احتیاج به نیروی کمکی دارند.
مهدی دوانی زاده ادامه داد: از لحاظ امکانات کاملا با مشکل مواجه شدیم زیرا مالک باشگاه گرفتار مسائل بانکی شد و حتی امروز توان خرید یک دست گرم کن نیز وجود ندارد.
وی تاکید کرد: یک بازیکن با تجربه را به شیراز آوردیم اما به دلیل اینکه توان مالی نداشتیم در منزل خود من ساکن شده است.
سرمربی تیم بسکتبال لوله سبز شیراز افزود: مسئولین استان فارس در ابتدای راه اندازی این تیم و کسب سهمیه سوپر لیگ وعده ها و تشویق های مختلفی داشتند که امروز نیازمند عملی کردن آنها هستیم.
 
 فارسی ها در تیم های ملی
نائب رئیس هیات والیبال فارس گفت : مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی والیبال بانوان 15بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت کرده که یک بازیکن از شیراز نیز در این فهرست حضور دارد.
دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای فارس گفت: فدراسیون 10 بازیکن را به اردوی تیم ملی بدمینتون بانوان دعوت کرده که چهار بازیکن از فارس نیز در این اردو حضور دارند.

مسابقات پرش اسب شیراز برگزار شد
رقابتهای پرش با اسب شیراز در رده نوجوانان و بزرگسالان در مرحله یازدهم برگزار شد.
این رقابت ها در رده های سوار و اسب مبتدی E و D نوجوان و بزرگسال در باشگاه دشت بهشت زرقان برگزار شد که در پایان رده نوجوانان به ترتیب غرل مسدد با اسب سانرایز، علی کاظمی با اسب آیزن عاور، مهرشاد مهرپور با اسب بالمون، سارا یزدانی با اسب آنا به مقام های اول تا چهارم دست یافتند.
در رده بزگسالان نیزمقام اول به مرتضی محمدی با اسب والنتینوو رسید و مجتبی پور شمسی با اسب بیوتا و علی فولاد فر با اسب مقام به عنوانهای دوم و سوم این مسابقات رسیدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار