معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم گفت: با توجه به اینکه مهلت تعیین شده برای پیمانکار پروژه 15 خرداد فردا به اتمام می‌رسد، هفته آینده جلسه‌ای با حضور امیرآبادی نماینده‌ مردم قم در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده و پروژه تعیین تکلیف خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲ 01 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا قاری‌قرآن با اشاره به اتمام مهلت قرارگاه قائم ارتش تا 10 آذرماه اظهار کرد: براساس صورت جلسه‌ای که اوایل مردادماه با حضور امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی امضا شد، پیمانکار موظف است پروژه را حداکثر تا این تاریخ یا به طور کامل تکمیل کرده و یا در هر شرایطی تحویل شهرداری دهد.

وی با اشاره به تعطیلی روز 10 آذرماه به مناسبت شهادت امام رضا(ع) تصریح کرد: با توجه به تعطیلی این روز و اینکه پیمانکار در حال آماده سازی تابلیه آخر تقاطع سه سطحه برای بتن‌ریزی است، تعیین تکلیف پروژه هفته آینده صورت می‌گیرد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم خاطرنشان کرد: جلسه تعیین تکلیف پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد هفته آینده در حضور نماینده مردم قم در مجلس برگزار شده و بالاخره تصمیم‌گیری نهایی برای روند تکمیل پروژه انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری بر سر تعهدات خود در روند اجرایی این پروژه‌ها بوده است، گفت: شهرداری به تمام آنچه که در صورت جلسه مردادماه ذکر شده عمل کرده و منتظریم تا پیمانکار نیز با توجه به عدم تکمیل پروژه به تعهدات خود عمل کرده و آن را تحویل شهرداری دهد.

قاری‌قرآن با اشاره به مشکلاتی که تأخیر در تکمیل پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد و عماریاسر برای مردم ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش و عزم شهرداری بر این است که با تحویل پروژه از پیمانکار، خود وارد آن شده و به سرعت شاهد تکمیل تا پایان سال باشیم.

وی تصریح کرد: اگر قرار بر این باشد که پیمانکار با همین روند پروژه را ادامه دهد حداقل تا 10 ماه آینده شاهد افتتاح آن نخواهیم بود و این مساله عدم رضایتمندی مردم و مطالبه عمومی را به دنبال خواهد داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار