فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامي استان از دستگيري مأمور پليس قلابي در حوزه استحفاظي شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: اين متهم با لباس انتظامي و اسلحه قلابي از چندين شهروند اخاذي کرده است.
کد خبر: ۳۳۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 04 December 2016

به گزارش تابناک، سردار "منوچهر امان اللهي" اظهار داشت: مأموران انتظامي شهرستان کنگاور حين گشت زني، متوجه شدند يک مأمور پليس پس از خريد از يک مغازه، بدون اينکه پولي پرداخت کند با يک دستگاه خودوري پرايد از محل متواري مي شود، لذا با خودروي گشت فرد مظنون را تعقيب مي کنند، اما وي موفق به فرار شد.

وي افزود: بر اساس استعلام پلاک خودرو مشخص شد که سواري پرايد در تهران به سرقت رفته است و طبق اظهارات صاحب مغازه، اين شخص مبالغي کارت شارژ تلفن همراه خريداري کرده و به اين بهانه که کيف پولش داخل ماشين جا مانده است و تا چند دقيقه ديگر با پول برمي گردد، سوار ماشين شده و فرار کرده است.

مقام ارشد انتظامي استان ادامه داد: شماره پلاک خودرو به تمامي واحدهاي گشت انتظامي کنگاور اعلام شد و پس از حدود 14 ساعت خودرو در يکي از خيابان هاي فرعي رويت و مورد تعقيب قرار گرفت، اما متهم متوجه حضور پليس شده و با ترک خودرو، اقدام به فرار کرد و وارد يک منزل مسکوني شد و قصد داشت از طريق پشت بام منازل از ديد رس پليس خارج شود.

سردار امان اللهي با بيان اينکه همکاري به موقع مردم با عوامل انتظامي منجر به دستگيري متهم شد، تصريح کرد: مأمور قلابي که لباس انتظامي نيز به تن داشت، در بازجويي هاي خود اعتراف کرد که به دليل اعتياد به مخدر شيشه، اقدام به اخاذي از شهروندان کنگاوري کرده است.

فرمانده انتظامي استان گفت: متهم 28 ساله، متأهل بوده و پيش از اين هيچگونه سابقه کيفري نداشته است، همچنين منزل وي در تهران مي باشد و پس از سرقت يک دستگاه پرايد، جهت اخاذي و تأمين موادمخدر به شهرستان کنگاور آمده است.

وي خاطرنشان ساخت: مأمور قلابي تا امروز هشت شاکي دارد و هنوز مشخص نيست که آيا در ساير استان هاي کشور نيز با همين روش اقدام به اخاذي کرده است يا خير.

سردار امان اللهي با اشاره به اينکه از اين فرد يک قبضه اسلحه کلت پلاستيکي، دستبند و مقاديري مواد مخدر کشف شده است، افزود: بر اساس گفته هاي مالباختگان، متهم از گوشت مرغ تا مخدر شيشه به بهانه ترخيص خودرو از پارکينگ پليس، همراه نداشتن پول و ... اخاذي کرده است.

وي يادآور شد: مأمور قلابي به همدستي با يکي از خرده فروشان موادمخدر اعتراف کرده که از طريق وي برخي از طعمه ها را به دام انداخته و مواد مخدر مصرفي خود را تأمين کرده است.

مقام ارشد انتظامي استان با بيان اينکه متهمان به مراجع قضائي معرفي شده اند، از شهروندان خواست چنانچه مورد اخاذي اين مأمور قلابي پليس قرار گرفته اند، در صورت داشتن شکايت به پليس آگاهي مراجعه کنند.

منبع: پایگاه خبری پلیس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار