مرد شیشه ای که با لباس پلیس به بهانه ترخیص خودروهای توقیفی، کلاهبرداری می کرد، دستگیر شد. متهم با بازداشت خرده فروشان موادمخدر، موادمصرفی خود را تامین می کرد.
کد خبر: ۳۴۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲ 08 December 2016
چند روز پیش ماموران هنگام گشتزنی در یکی از محله های شهر کنگاور متوجه مردی با لباس پلیس شدند که وارد مغازه ای شد و دقایقی بعد سراسیمه از آنجا بیرون آمد.
 
ماموران که به موضوع مشکوک شده بودند ،با ورود به مغازه متوجه شدند مامور پلیس شارژ تلفن همراه گرفته و قرار شده پول آن را از داخل ماشین بیاورد که برنگشته است.
 
ماموران که مطمئن شدند راننده فراری پلیس قلابی است، جست وجو برای دستگیری او را آغاز کردند. این در حالی بود که با بررسی پلاک خودروی او معلوم شد خودروی پراید هم چندی پیش در شهر تهران سرقت شده است.
 
ماموران پس از ساعت‌ها جست‌وجو در خیابان‌های شهرکنگاور ، متوجه حضور متهم فراری در یکی از خیابان های شهر شده و به تعقیبشان ادامه دادند. متهم خودروی دزدی را در خیابان رها کرد و پیاده به فرارش ادامه داد. در جریان این تعقیب و گریز ، متهم فراری وارد خانه‌ ای همان حوالی شد و از آنجا به پشت بام خانه رفت. ماموران به تعقیب او ادامه داده و موفق به دستگیری مامور پلیس قلابی شدند.
 
سردارمنوچهر امان اللهی، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه دراین باره گفت : متهم 28 ساله متاهل و ساکن تهران است. با تحقیق از وی معلوم شد متهم شیشه مصرف می کند و برای تامین هزینه اعتیاد، دست به سرقت و اخاذی می‌زند . ابتدا خودروی پرایدی را در یکی از محله‌های تهران سرقت می‌کند، سپس با پوشیدن لباس پلیس و در اختیار داشتن سلاح قلابی و دستبند وارد شهر کنگاور شده و با شناسایی مردم و فریب آنها به بهانه ترخیص خودروهای توقیف شده توسط پلیس در پارکینگ ها از مردم اخاذی می‌کند. همچنین به بهانه‌های مختلف به مغازه ها می رفته و شارژ تلفن همراه ، موادخوراکی و... می‌گرفته و به بهانه این که کیف پولش را در خودرویش جا گذاشته ، اموال را دزدیده و فرار می‌کرده است.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در ادامه تحقیقات مشخص شد او با همدستی یکی از خرده فروشان موادمخدر، معتادان را به دام می انداخته و به بهانه بازداشت دروغین آنها، موادمخدرشان را دزدیده و مصرف می کرده است. از متهم سلاح کلت پلاستیکی، دستبند و مقادیری مواد مخدر کشف شده است. در ادامه با اعتراف همدست او ، هردو با قرار قانونی روانه زندان شدند. تاکنون هشت نفر از پلیس قلابی به اتهام اخاذی شکایت کرده‌‌اندکه تحقیقات در ارتباط با این پرونده ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار