سه‌ شنبه‌ بدون خودرو این هفته در شیراز با حضور مدیران مسئول رسانه و خبرنگاران و عکاسان خبری برگزار می شود.
کد خبر: ۳۴۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱ 11 December 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سیروس پاک فطرت رئیس هیئت ورزش‌ های همگانی استان فارس با بیان اینکه این مراسم با همکاری معاونت حمل و نقل شهرداری شیراز برگزار می ‌شود، گفت: در این مراسم که ویژه آقایان است اصحاب رسانه در مسیر از پیش تعیین شده از خیابان خبرنگار، مسافت چند کیلومتری را با دوچرخه رکاب می‌ زنند تا بیش از پیش در استفاده عموم مردم از دوچرخه فرهنگ‌ سازی شود.
وی افزود: زمانی که شهروندان شاهد چنین حرکتی باشند به طور قطع برای استفاده از دوچرخه بیشتر تشویق می‌ شود.
وی ادامه داد: همزمان با سکان‌ داری این مسئولیت توسط ناصر شمس، طرح سه‌شنبه‌ های بدون خودرو (روزپاک) به همراه سایر برنامه‌ های فرهنگی و اجتماعی در حوزه حمل و نقل و ترافیک با همراهی سایر دستگاه‌ ها در شیراز اجرایی و عملیاتی شده است.
پاک فطرت بیان کرد: همایش دوچرخه‌ سواری در روز سه‌ شنبه‌ های بدون خودرو با حضور مدیران دستگاه‌ ها و مردم علاقمند هر هفته به میزبانی یکی از دستگاه‌ های اجرایی در سطح شهر برگزار می‌ شود که مدیران و شهروندان مسیرهای چند کیلومتری را رکاب می‌ زنند.
پاک‌ فطرت خاطرنشان کرد: اجرای این طرح به منظور فرهنگ‌سازی و آشنایی بیشتر مردم با دوچرخه و با این امید و نتیجه است، که مدیران و کارکنان و سایر شاغلین حداقل در روز  سه شنبه،از مسیر منزل تا محل کار را با دوچرخه استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار