فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از شناسایی و دستگیری یک مامورنما كه در پوشش مامور پلیس اقدام به اخاذی از شهروندان و کسبه در سطح شهرستان می كرد، خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 03 January 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ "احسانعلی آذرپودینه"، گفت: در پی شکایت مردمی مبنی بر اخاذی و کلاهبرداری فردی تحت عنوان مامور پلیس از کسبه بازار، بلافاصله کارآگاهان پلیس موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 وی ادامه داد: سرانجام پس از چندین شبانه روز مراقبت، طی تماس تلفنی یکی از کسبه مبنی بر اینکه فرد مأمور نما در مغازه اش حضور دارد، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی متهم را در حین کلاهبرداری دستگیرکردند. 

سرهنگ آذرپودینه با بیان اینكه پس از تحقیقات مقدماتی این فرد مامورنما به بیش از 95 مورد کلاهبرداری اعتراف كرد،‌ افزود: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

وی همچنین از شهروندان در خصوص همکاری با پلیس تشکر و قدردانی كرد و از آنها خواست درصورتی كه فرد یا افرادی با عنوان مامور نیروی انتظامی درخواستی داشتند، از آنها تقاضای كارت شناسایی و حكم ماموریت کرده و درصورت عدم ارائه كارت شناسایی و حكم ماموریت، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.




منبع : میزان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار