فرمانده انتظامی سراوان از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار مامورنما که در پوشش مامور پلیس اقدام به اخاذی از شهروندان و کسبه در سطح شهرستان می‌کرد، خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸ 04 January 2017

احسانعلی آذرپودینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سراوان اظهار کرد: در پی شکایت مردمی مبنی بر اخاذی و کلاهبرداری فردی تحت عنوان مامور پلیس از کسبه بازار، بلافاصله کارگاهان پلیس موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: سرانجام پس از چندین شبانه روز مراقبت، طی تماس تلفنی یکی از کسبه مبنی بر اینکه فرد مأمور نما در مغازه اش حضور دارد، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی متهم را در حین کلاهبرداری دستگیرکردند.

آذرپودینه با بیان اینکه پس از تحقیقات مقدماتی این فرد مامورنما به بیش از 95 مورد کلاهبرداری اعتراف کرد،‌ افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی سراوان همچنین از شهروندان در خصوص همکاری با پلیس تشکر و قدردانی کرد و از آنها خواست در صورتی که فرد یا افرادی با عنوان مامور نیروی انتظامی درخواستی داشتند، از آنها تقاضای کارت شناسایی و حکم ماموریت کرده و درصورت عدم ارائه کارت شناسایی و حکم ماموریت، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار