رئیس شورای اسلامی استان فارس گفت: با احداث تونل 700 متری لپویی به شهر صدرا علاوه‌بر کاهش بار ترافیک شیراز، فاصله زمانی دو ساعته را به 15 دقیقه در این محور کاهش می‌دهد.
کد خبر: ۳۶۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶ 14 January 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: حسین نعمتی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که با احداث تونل 700 متری لپویی به شهر صدرا علاوه‌بر کاهش بار ترافیک شیراز، فاصله زمانی دو ساعته را به 15 دقیقه در این محور کاهش می‌دهد، اظهار داشت: با اجرایی شدن این طرح، خواسته اهالی این شهر مبنی‌بر اینکه احداث تونل از ساخت بیمارستان و دانشگاه برای شهروندان مهم‌تر است تحقق می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه مهاجرت بی‌رویه آسیب‌های جدی به کلان‌شهرها وارد کرده است که نیاز به بازنگری از سوی دستگاه‌های اجرایی دارد، افزود: حاشیه‌نشینی منزلت اجتماعی جامعه را دچار خسارت کرده و باید برای کاهش این معضل به دنبال نوآوری در تولید ثروت بدون افزایش عوارض برویم.

رئیس شورای اسلامی استان فارس خاطرنشان کرد: فراهم کردن وضعیت مطلوب، آرامش‌بخشی به جامعه، روان‌سازی، ارائه آموزش‌های زندگی شهروندی و شهرنشینی، توجه به ساخت‌وسازهای برگرفته از نماد ایرانی که تجلی‌بخش حکومت دینی است در کانون توجه شورای اسلامی استان فارس قرار دارد.

نعمتی تصریح کرد: شورای اسلامی این استان نباید مانند ماشینی پر سروصدا باشد و شعار بدهد و در عمل کاری نکند بلکه باید جلو فرصت‌سوزی‌ها را بگیرد تا تأثیر مثبتی بر مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی داشته باشد.

وی بیان داشت: توجه به توانمندسازی روستاها و شهرهای کوچک برای جلوگیری از مهاجرت، شناسایی جاذبه‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری با کمک رسانه ملی برای خدمت به مردم، ایفا شدن نقش شوراها در اعتبارات استانی، رایگان شدن کنتور برق شهروندان، ساماندهی محصولات کشاورزی و راه‌های مواصلاتی و راه‌اندازی دفتر جذب سرمایه‌گذار از دیگر رویکردهای شورای اسلامی استان فارس است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ابوالحسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
پس این تونل چی شد الان سال 97هستیمااااااا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار