در 590 مورد بازرسی از آرایشگاه های زنانه، 206 پرونده تخلفات تشکیل شده است.
کد خبر: ۳۶۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 15 January 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: طرح تشدید نظارت بر آرایشگاه های زنانه در شهر شیراز و شهرستان های استان برگزار شد که از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 590 مورد بازرسی از این واحدها انجام شده است.
وی افزود: طی این بازرسی ها بیش 206 فقره پرونده تخلفات تشکیل شده است که پرونده های متشکله به جهت حساسیت موضوع به شعب ویژه ای ارجاع و خارج از نوبت رسیدگی شده است.
 
مبشری با اشاره به انجام کارهایی همچون تاتو، بوتاکس توسط افراد غیر متخصص و استفاده از لوازم آرایشی غیر مجاز و غیر بهداشتی در برخی از آرایشگاه ها، تعزیرات حکومتی را در برخورد با اینگونه تخلفات که باعث به خطر انداختن سلامت شهروندان می شود جدی و مصمم دانست و افزود : در جهت اثر گذاری هر چه بیشتر پرونده های متخلفان در سریعترین زمان ممکن رسیدگی و متخلفان به اشد مجازات پیش بینی شده در قانون محکوم خواهند شد.  
 
مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس بیشترین مورد شکایات مردمی از این صنف را در خصوص گرانفروشی دانست و ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون آرایشگاه های متخلف بیش از 670 میلیون ریال جریمه نقدی شده اند.
 
مبشری با بیان اینکه بهترین نظارت توسط خود مردم انجام می شود از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تخلفات، مراتب را به شماره 09651 و یا سامانه پیامکی 30009651 گزارش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار