مسئول سازمان بسيج طلاب و روحانیون فارس، از برگزاری جشنواره ورزشی طلاب مدارس علمیه استان، در شهرستان گراش در دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴ 15 January 2017
حجت الاسلام قاسم کاظمی نسب با اعلام این خبر، هدف از برگزاري چنين مسابقاتي را كشف استعدادهاي طلاب دانست و گفت: هدف از برگزاري اين مسابقات ايجاد اتحاد و روحيه ورزشي در بين طلاب و روحانيون و همچنين كشف استعدادهايي است كه تاكنون فرصت شكوفا شدن نداشته اند و معرفي آنها به تيم هاي بسيج و ايجاد بستر حضورشان در ميادين بين المللي است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس، حضور و نقش طلاب و روحانيون در قبل و بعد از انقلاب را حضوري تاثيرگذار دانست و افزود: طلاب و روحانيون چه در دوران قبل از انقلاب و چه در زمان جنگ تحمیلی هشت ساله حضوري پررنگ و عاشقانه داشته اند و هم اكنون در فضاي فعلي جامعه علاوه بر نقش تبليغي كه برعهده دارند در فضاهاي فرهنگي ورزشي نيز مقام هايي را نيز كسب كرده اند.

وی در ادامه افزود: جشنواره ورزشي طلاب و روحانيون همه ساله درفضايي فرهنگي و شاد به مناسبت دهه مباركه فجر در سطح استان فارس برگزار مي گردد.

حجت الاسلام كاظمي نسب ادامه داد: امسال جشنواره ورزشي طلاب در رشته هاي فوتسال، شنا، تكواندو، جودو و تيراندازي به ميزباني شهرستان گراش برگزار مي گردد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس خاطرنشان کرد: در پايان اين مسابقات به عنوان يادبود هدايايي به منتخبين در هر رشته اهدا مي گردد و در نهايت به مسابقات كشوري كه در تهران برگزار مي گردد معرفی می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار