به‌منظور بررسی ظرفیت پذیرش و نوع سرویس‌دهی به مسافران هوایی٬ معاون زیارتی و گردشگری استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس به‌همراه فرماندار لامرد از فرودگاه این شهرستان بازدید کردند.
کد خبر: ۳۶۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 17 January 2017
تابناک فارس به نقل از روابط‌ عمومی فرودگاه لامرد: در این بازدید که با همراهی جمعی از مسئولان شهرستان همراه بود در خصوص ظرفیت فرودگاه و امکانات موجود فرودگاه مواردی طرح شد.

پرویز میری مدیر فرودگاه با اشاره به توسعه شهرستان و حضور نیروی انسانی در حوزه نفت و گاز و پیمانکاران خارجی در این منطقه گفت: از دو سال پیش جهت نیازسنجی پروازهای مورد نیاز این گروه، برنامه‌ریزی و اقدام شده است تا مسافران بتوانند از تسهیلات و امکانات فرودگاه به‌راحتی و با خاطری آسوده استفاده کنند.

وی ادامه داد: به موازات آن کار ساخت و تکمیل ترمینال جدید نیز ادامه دارد. این ترمینال با پیشرفت 70 درصدی در انتظار تامین مابقی اعتبار مورد نیاز از سوی وزارت راه و شهرسازی، استانداری و شرکت فرودگاه‌ها است که با جدیت دنبال می‌شود.

به گفته میری٬ در حوزه عملیات هوانوردی نیز با خرید و نصب تجهیزاتIT,X-RAY,GATE WAY, CNS و شبکه پیام‌های هوانوردی از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها به تکمیل زیرساخت‌ها پرداخته که همه این فعالیت ها به‌دلیل ارتقای ضریب ایمنی بیشتر پروازها و ایجاد فضای مناسب برای رفاه حال بیشتر مسافران و مردم است.

در ادامه این بازدید معاون استاندار ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده٬ موقعیت شهرستان لامرد را مهم خواند و گفت: با وجود این امکانات جا دارد که حمایت‌های بیشتری از این شهرستان بشود.

وی لزوم برقراری پرواز عتبات در این منطقه را مورد تاکید قرار داد و گفت: وقتی بستر و شرایط جهت اجرا و برقراری پرواز آماده است دیگر درنگ جایز نیست و دستگاه‌های مسئول استان بایستی سریعتر نسبت به این امر اقدام کنند.

در پایان از قسمت‌های مختلف فرودگاه بازدید به‌عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار