جوان شیرازی با در دست داشتن اسلحه در استان فارس سرقتهای زیادی را به اجرا رساندند.
کد خبر: ۳۶۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 17 January 2017
تابناک فارس به نقل از رکنا: چندی پیش سناریوی سرقت Stealing های مسلحانه ای در شهر شیراز صورت گرفت و تیمی از ماموران برای دستگیری عاملان این دزدی theft های خشن وارد عمل شدند.

ماموران در ابتدا پی بردند که زورگیران مسلح ابتدا با در دست داشتن اسلحه جلوی خودروی پژو پارسی را که مادر و دختری در آن بودند گرفته و با تهدید اقدام به سرقت خودروی آنها کرده اند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد 2 سارق خشن از 5 سوپرمارکت، سرقت احشام، سرقت موتور سیکلت و چند زورگیری با اسلحه در شیراز و شهرستان کوار انجام داده اند.

بدین ترتیب ماموران به بررسی شماره پلاک خودروی پژو سرقتی پرداختند و در این مرحله ماموران متوج شدند که دزدان پلاک خودروی پرایدی را سرقت کرده اند و همین سرنخ کافی بود تا ردیابی پژو پارس با پلاک سرقتی پراید در دستور کار ماموران قرار گرفت.

ماموران خیلی زود با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه 2 سارق مسلح را در شیراز ردزنی کرد و در عملیاتی غافلگیرانه 2 متهم جوان دستگیر شدند.

سردار گودرزی رییس پلیس Police استان فارس در راستای این خبر گفت: 2 سارق مسلح پس از اعتراف به دزدی هایشان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار