رئیس کمیته دارت استان سمنان گفت: تیم سمنان در مسابقات دوبل دارت کشور به میزبانی شاهرود قهرمان و در رده بندی امتیازها با کسب ۶۸امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.
کد خبر: ۳۶۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 20 January 2017

به گزارش تابناک : محمدحسین فاضلی با بیان اینکه سیزدهمین مسابقات دارت قهرمانی بانوان کشور به میزبانی شاهرود با حضور ۸۰ ورزشکار در قالب ۱۱۰ بازیکن برگزار شد، ابراز داشت: در این دوره از مسابقات تیم سمنان قهرمان، تیم البرز «ب» نائب قهرمان و تیم های اصفهان و تهران مشترکا سوم شدند همچنین در بهش انفرادی قهرمانی به مازندران رسید و تهران نایب قهرمان شد.

وی افزود: در مجموع امتیازهای تیمی مازندران ۷۷ امتیاز، سمنان ۶۸ امتیاز، البرز ۶۴ امتیاز، تهران ۵۹ امتیاز، تیم اصفهان ۵۴ امتیاز رده اول تا پنجم را در این دوره از مسابقات کسب کردند.

رئیس کمیته دارت استان سمنان ضمن مطلوب خواندن شرایط میزبانی در استان سمنان به ویژه در شاهرود، ابراز داشت: ابتدا قرار بود این مسابقات در بندر عباس برگزار شود اما به علت اینکه استان سمنان و شهرستان شاهرود شرایط میزبانی را داشتند میزبانی مسابقات کشوری به این خطه واگذار شد.

فاضلی در ادامه تصریح کرد: در سال جاری چهار میزبانی در استان سمنان انجام شد که لیگ دسته یک باشگاه های کشور و مرحله چهارم انتخابی تیم ملی در گرمسار که هم اکنون در حال اجرا است، از جمله این مسابقات هستند و ما در استان توانستیم میزبان مسابقات جوانان و نوجوانان باشیم همچنین مسابقات قهرمانی کشور در شاهرود همزمان با روز پانزدهم بهمن ماه سال جاری در شاهرود برگزار خواهد شد.

وی درباره برگزاری مسابقات آقایان نیز، افزود: درخلال برگزاری مسابقات دارت آقایان تعداد ۱۲ بازیکن در لیگ دسته یک کشور قرار دارند که دو نفر به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد و چهار نفر به لیک دسته یک کشور صعود می کنند و چهار نفردیگر نیز به دسته پایین تر سقوط خواهند کرد با این حساب چهار بازیکن در لیگ دسته دو و دو بازیکن در لیگ دسته برتر وجود دارد همچنین باید گفت که تاکنون در لیگ دسته یک حمید خدامی و محمد ناظریه در رده پنجم و ششم قرار دارند که اگر امروز بتوانند در مسابقات گرمسار صاحب مقام شوند، به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

رئیس کمیته دارت استان سمنان در پایان و با بیان اینکه سرمایه گذاری خوبی در رشته دارت در استان سمنان طی سال های اخیر شده است، افزود: خوشبختانه طی سال های اخیر در قسمت جوانان و نوجوان فعالیت ها به نحوی سوق یافته که امروز دو نوجوان ۱۳ ساله استان در کنار بازیکنان تیم ملی توانستند قهرمان کشور شوند.




منبع : مهر

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار