محور شیراز-جهرم مسدود است/ مسدود شدن یک محور روستایی در فیروز آباد/ مسدود شدن چندین محور روستایی در فسا و تخریب منازل/ تخلیه دبندارلوی فسا/ محاصره اکبرآباد فسا در سیل/ تخلیه روستای کاظم آباد فسا/ تاکنون 8600 نفر در فارس امداد رسانی شده اند تخلیه اختیاری جنوب شهر مُهر/ روستای یرج جهرم در حال غرق شدن است
کد خبر: ۳۷۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 16 February 2017
محور شیراز-جهرم مسدود است
به گزارش تابناک فارس:مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس از مسدود شدن محور جایگزین شیراز ـ جهرم خبر داد و اظهار داشت: محور اصلی شیراز _ جهرم به علت طغیان رودخانه و تخریب پل «کشه برفی» از دو روز گذشته مسدود شده است و مسیر جایگزین شیراز ـ سروستان- فسا- جهرم برای تردد در این مسیر انتخاب شده بود.
 
مسدود شدن یک محور روستایی در فیروز آباد
ابراهیم استوارمیمندی فرماندار فیروزآباد با اشاره تداوم و شدت بارندگی‎ها در فیروزآباد گفت: بارش شدید منجر به قطع راه ارتباطی یکی از روستاهای شهرستان به نام "خبره" در منطقه کوهمره سرخی شده است که تلاش برای بازگشایی این مسیر ادامه دارد.
 
مسدود شدن چندین محور روستایی در فسا و تخریب منازل
شهردار فسا گفت: بر اثر بارش شدید باران دیشب و طغیان رودخانه فصلی مسیر روستای کنکان به فسا مسدود شده است.
کورش باصری افزود: افراد این روستا تا اطلاع ثانوی برای رفتن به مرکز شهرستان، از مسیر جایگزین روستای کوشک قاضی تردد کنند. 
کورش باصری شهردار فسا با بیان اینکه در پی بارش های باران در شب گذشته بیش از 8 واحد مسکونی تخلیه شده اند ادامه داد: به ساکنان 32 واحد مسکونی به علت تخریب، ریزش و ترکیدگی دیوار و سقف هشدارهای لازم داده شد.
 
تخلیه دبندارلوی فسا
علی محمد بلاغی بخشدار بخش ششده و قره بلاغ فسا امروز گفت: تخلیه روستای دیندارلو که در معرض خطر سیل و رانش قرار دارد از هم اکنون آغاز شده و مردم به طرف مکان های از قبل پیش بینی شده در حال جابجایی هستند.
 
آغاز تخلیه روستای دیندارلو
محاصره اکبرآباد فسا در سیل
بخشدار ششده و قره بلاغ شهرستان فساگفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب سبب آب گرفتگی 18 منزل مسکونی در روستای اکبرآباد این بخش شده است.وی با بیان این که تنها یک لودر برای امداد رسانی و باز کردن مسیر دسترسی به این افراد وجود دارد افزود: از افرادی که دارای خودروهایی بیل مکانیکی و لودر هستند تقاضا می شود برای امداد رسانی به اهالی روستاهای این بخش به کمک بخشداری ششده و قره بلاغ بیایند. 
 
http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1395/11/28/5857411_409.jpg
 
تخلیه روستای کاظم آباد فسا
سلیمان کرمی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه فسا گفت: به علت بارش شدید باران روستای کاظم آباد در حال تخلیه است و باید تا ظهر تخلیه کامل شود.
این چهارمین روستای فسا است که امروز تخلیه می شود.
این روستای با 300 خانوار دارای جمیعیت 900 نفری است.
 
تاکنون 8600 نفر در فارس امداد رسانی شده اند
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی بودن ۷۵ شهر و روستا و منطقه عشایرنشین استان فارس، اظهار کرد: ۸۶۰۰ تن از هموطنان در استان از خدمات امدادی لازم بهره بردند.
 
تخلیه اختیاری جنوب شهر مُهر
فرماندار مُهر از تخلیه بخشی از محلات جنوبی این شهر خبر داد.
سید محمد موسوی گفت: این شهرستان با 300 میلی‎متر بیشترین میزان بارندگی را داشته است.
 
روستای یرج جهرم در حال غرق شدن است
مدیرکل بحران استانداری فارس گفت: آب دریاچه سد سلمان فارسی در حال افزایش است و محل روستا به زودی زیر آب می‎رود.
روستای یرج در نزدیکی سد سلمان فارسی سال 84 به تملک سازمان آب منطقه‎ای استان فارس درآمده بود اما با توجه به تاخیر بهره‎برداری از سد سلمان فارسی ساکنان، روستا را ترک نکرده بودند. 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار