مدير كل مديريت بحران استانداري فارس از قطع آب در سه شهرستان لار، خنج و گراش به واسطه شكسته شدن خط انتقال آب از سد سلمان فارسي خبر داد.وی افزود هفت شهرستان استان فارس همچنان با شدت بارندگي و خطر سيلاب و مشكلات ناشي از تداوم بارندگي‌ها مواجه هستند، گفت: شهرهاي داراب، فيروزآباد، قير و كارزين، زرين‌دشت، فسا، خنج، بيشترين حجم بارندگي را داشته و با مشكلاتي مواجه شده‌اند.
کد خبر: ۳۷۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 16 February 2017
تابناک فارس به نقل از ایسنا:‌حسن فياض‌پور گفت: متاسفانه به واسطه آسيب‌ديدن خط انتقال لوله به واسطه سيلاب در 35 كيلومتري شهرستان خنج، آب سه شهرستان خنج، گراش و لار، قطع شده است.

وي با بيان اينكه به دليل وجود آب در منطقه امكان ترميم لوله تا پايان بارندگي و فرونشست آب وجود ندارد، گفت: تمام امكانات و تجهيزات مورد نياز براي ترميم اين خط لوله به منطقه اعزام شده و منتظر فرصت مناسب براي ترميم خط هستيم

فياض‌پور با تصريح اينكه هفت شهرستان استان فارس همچنان با شدت بارندگي و خطر سيلاب و مشكلات ناشي از تداوم بارندگي‌ها مواجه هستند، گفت: شهرهاي داراب، فيروزآباد، قير و كارزين، زرين‌دشت، فسا، خنج، بيشترين حجم بارندگي را داشته و با مشكلاتي مواجه شده‌اند.

او با اشاره به اينكه ساعت 10 صبح امروز سومين جلسه ستاد مديريت بحران فارس تشكيل شده است، گفت: تدابير لازم براي تقسيم كار در امدادرساني و ارسال آذوقه، لوازم زيستي و ... به مردم در نقاطي كه در محاصره آب قرار دارند،‌ انديشيده شده و با همكاري سپاه، ارتش، نيروي انتظامي و تمام دستگاه‌هاي اجرايي، در حال انجام وظيفه هستيم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار