فرمانده انتظامی استان با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای تأمین نظم و امنیت در ایام نوروز، گفت: حضور پلیس در جامعه باعث ایجاد آرامش و امنیت می شود.
کد خبر: ۳۸۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 20 February 2017
تابناک فارس به نقل از برنا: سردار "احمد علی گودرزی" در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مأموران انتظامی استان در راستای تأمین نظم و امنیت ایام مبارک دهه فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن ماه در سطح استان، بیان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با درک درست از خدمت به مردم، در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال و شلوغی مراکز خرید و بازارهای سطح شهر، افزود: گشت زنی هدفمند و مداوم جهت جلوگیری از وقوع سرقت و کیف قاپی در این ایام مورد تأکید است.
فرمانده انتظامی استان فارس آرامش و امنیت مردم را هدف اصلی اقدامات پلیس دانست و گفت: مأموران جان بر کف نیروی انتظامی استان با همه تجهیزات و امکانات در خدمت مردم هستند و با مخلان نظم و امنیت در سطح استان برخورد خواهند کرد.
سردار گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و دستگیری معتادان در ایام پایانی سال تشدید خواهد شد و در این راستا با مسئولان مربوطه پیرامون اسکان این افراد هماهنگی های لازم انجام شده است.
وی به موفقیت های اخیر پلیس استان از جمله کسب مقام برتر توسط معاونت اجتماعی و اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در سطح کشور اشاره کرد و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند فارس همیشه باید در قله باشد .
در پایان این مراسم، یگان های نمونه حاضر در میدان با نظم و ترتیب خاصی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار